Компанія Ericsson - виробник обладнання для мереж бездротового зв'язку, - провела дослідження ринку медіа, згідно з яким було з'ясовано, що вже в найближчі два роки 12% українців планують відмовитися від перегляду телевізора, передає ONLINE.UA з посиланням на УНІАН.
При цьому близько 70% опитаних українців заявили, що від перегляду телебачення не відмовляться ніколи.
Згідно прес-релізу, українці витрачають більше 38 годин на тиждень на перегляд телебачення і відеоконтенту, з яких більше 6 годин припадають на фільми, серіали та програми, що транслюються на ефірних каналах.
У ході моніторингу представники компанії Ericsson опитали 22,5 тисячі користувачів.
Раніше повідомлялося, що перелік каналів доповнений трьома каналами для дорослих.