Незважаючи на гарні інвестиції один із найбільших операторів зовнішньої реклами РТМ-Україна припиняє використання рекламних розтяжок у Києві. До 1 лютого 2016 компанія закінчить демонтаж всіх власних конструкцій. Про це повідомляє ONLINE.UA, посилаючись на Українські новини.
Компанія прийняла таке рішення з метою збереження цілісності архітектурного вигляду столиці та забезпечення безпечного дорожнього руху.
За словами генерального директора компанії Олега Невельчука з 1 січня 2016 року всі рекламні поверхні такого типу були зняті.
"Влітку 2015 відбулося кілька зустрічей з керівництвом міста, де була досягнута домовленість, згідно з якою в 2016 році оператори, у тому числі РТМ-Україна припиняють експлуатацію троллов (рекламних розтяжок, розміщених між опорами освітлення та контактних мереж), а місто назавжди виключає рекламоносії на електроопорах (троли, холдери, рекламні бокси та інші) з переліку допустимих носіїв столиці", - розповів Невельчук.
Нівельчук також нагадав, що наприкінці 2015 року у Верховній Раді зареєстрували Законопроект №3454 "Про внесення змін до Закону України" Про рекламу ", який передбачає заборону розміщення рекламних конструкцій на підтримуючих, опорних та інших елементах контактних мереж і на опорах освітлення.
"Ми виконуємо свої домовленості та сподіваємося, що місто виконає свої - зараз містом розробляється нова концепція розміщення зовнішньої реклами, яка і повинна очистити Київ від цих носіїв", - зазначає глава компанії.