РТМ-Україна офіційно припиняє експлуатацію рекламних розтяжок у Києві
Категорія
Економіка
Дата публікації

РТМ-Україна офіційно припиняє експлуатацію рекламних розтяжок у Києві

РТМ-Україна офіційно припиняє експлуатацію рекламних розтяжок у Києві

Незважаючи на гарні інвестиції один із найбільших операторів зовнішньої реклами РТМ-Україна припиняє використання рекламних розтяжок у Києві. До 1 лютого 2016 компанія закінчить демонтаж всіх власних конструкцій. Про це повідомляє  ONLINE.UA, посилаючись на  Українські новини.


Компанія прийняла таке рішення з метою збереження цілісності архітектурного вигляду столиці та забезпечення безпечного дорожнього руху.


За словами генерального директора компанії Олега Невельчука з 1 січня 2016 року всі рекламні поверхні такого типу були зняті.


"Влітку 2015 відбулося кілька зустрічей з керівництвом міста, де була досягнута домовленість, згідно з якою в 2016 році оператори, у тому числі РТМ-Україна припиняють експлуатацію троллов (рекламних розтяжок, розміщених між опорами освітлення та контактних мереж), а місто назавжди виключає рекламоносії на електроопорах (троли, холдери, рекламні бокси та інші) з переліку допустимих носіїв столиці", - розповів Невельчук.


Нівельчук також нагадав, що наприкінці 2015 року у Верховній Раді зареєстрували Законопроект №3454 "Про внесення змін до Закону України" Про рекламу ", який передбачає заборону розміщення рекламних конструкцій на підтримуючих, опорних та інших елементах контактних мереж і на опорах освітлення.


"Ми виконуємо свої домовленості та сподіваємося, що місто виконає свої - зараз містом розробляється нова концепція розміщення зовнішньої реклами, яка і повинна очистити Київ від цих носіїв", - зазначає глава компанії.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?