NASA
NASA показала вибух гігантської зірки "Супернова": опубліковано відео

Вчені NASA опублікували анімацію вибуху гігантської зірки супернова.

Про це ONLINE.UA повідомили на сайті відомства.

Вибухи були зафіксовані астрофізиками за допомогою космічного телескопа Kepler, призначеного для пошуку екзопланет.

Фахівці NASA виявили два вибухи зірок класу II і створили анімацію вибуху однієї з зірок.

Повідомляється, що в 2011 році Kepler виявив два вибухи зірок супернова. Спершу був зафіксований вибух червоного надгіганта KSN 2011d, який в 500 разів більше, в 20 тисяч разів яскравіший за Сонце і розташований на відстані 1,2 мільярда світлових років від Землі. Незабаром був виявлений вибух зірки KSN 2011a, яка в 300 разів більша за Сонце і розташована на відстані 700 мільйонів світлових років від Землі.

Повідомляється, що вибухи відбувалися під дією гравітації після того, як в світила закінчилося термоядерне паливо. Цей процес супроводжується утворенням щільного ядра (нейтронної зірки) і скиданням в навколишній простір його оболонки.

Сам спалах триває близько 20 хвилин.

У NASA також повідомили, що пошуки супернових світил триватимуть за допомогою космічного телескопа в рамках другого етапу місії Kepler.

Як повідомляв ONLINE.UA,  в NASA показали озеро на Плутоні.