Ученим вдалося розкрити таємницю алкоголізму

Ученим вдалося розкрити таємницю алкоголізму

Американські нейробіологи з Університету Північної Кароліни виявили причини в організмі людини, які можуть відповідати за згубну пристрасть до спиртного.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на дослідження, опубліковане на сайті університету.
Нейробіологам удалося виявили ланцюги з нейронних клітин, які об'єднують дві ділянки мозку - розширену мигдалину і вентральную область покришки (ВОП). Це ділянки мозку, які відповідають за реакцію на стрес і залежність відповідно.
Учені встановили, що ці мережі складаються з проекційних нейронів - нервових клітин з довгими аксонами, здатних передавати сигнали в інші зони мозку.
ЧИТАЙТЕ: Учен і назвали 11 ознак "комфортної" смерті
Нейрони виробляють кортикотропін-рилізинг-гормони (CRF), які регулюють синтез інших гормонів і беруть участь в боротьбі зі стресом.
Вчені провели експерименти на мишах, які показали, що придушення активності ланцюгів між двома областями мозку захищає від переїдання і вживання алкоголю. Таким чином, CRF-система виявилася пов'язаною з виникненням алкоголізму.
Робота вчених може допомогти в розробці нових методів лікування алкоголізму або профілактичних заходів проти згубної залежності серед молоді.
ЧИТАЙТЕ: Учен і заявили про новий ефективний спосіб схуднення
Як повідомляв ONLINE.UA, учені знайшли рослину, яке вилікує рак.