Вчені показали, як працюють нутрощі клітини

Вчені показали, як працюють нутрощі клітини

Американські біологи представили тривимірну візуалізацію роботи нутрощів клітини.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на видання Gizmodo, що цитує статтю, опубліковану в журналі Nature.

Читайте також: Вчені заявили про новий напрямок пошуку лікування хвороби Паркінсона

Вчені впровадили спеціальні гени до ряду ділянок ДНК, що беруть участь у роботі лізосом, мітохондрій, комплексу Гольджі, тощо, в результаті чого окремі елементи клітини підсвічувалися різним кольором.

За допомогою конфокального лазерного скануючого мікроскопа була отримана серія зображень, яку у комп'ютерній програмі об'єднали у тривимірну картинку.

"Дослідники простежили за тим, як ліпідні краплі взаємодіють з іншими органоїдами протягом всієї зйомки. Вони з'ясували, що 85% адіпосом контактують з ендоплазматичним ретикулумом - розгалуженою системою з порожнин, оточених мембраною. 21% ліпідних крапель взаємодіяли з мітохондріями, 15% - з комплексом Гольджі", - йдеться у повідомленні.

Як повідомляв ONLINE.UA, раніше вченими був створений ручний мікроскоп, який дозволяє виявити клітини злоякісної пухлини під час операції.