Виявлена ​​нова планета, де може існувати життя: опубліковано відео

Виявлена ​​нова планета, де може існувати життя: опубліковано відео

За межами Сонячної система виявлена нова гігантська екзопланета, на якій може існувати життя. Вона в 23 рази важча за Землю і в три рази більше нашої планети за розмірами, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на NASA.

Третю "супер-Землю" виявив супутник NASA TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite). Вона стала одним з трьох виявлених об'єктів, який привернув увагу астрономів. За їх словами, газовий гігант має щільність як у Нептуна. Ця планета обертається навколо карликової зірки HD 21749 класу K, яка знаходиться в 53 світлових роках від Землі в сузір'ї Сітка. При цьому у неї може бути "сестра" земного типу, яка поки що не виявлена.

Нова планета, на якій може існувати життя, отримала назву HD 21749b. Вона має тмпературу поверхні близько 150 градусів Цельсія, що є найнижчим показником серед аналогічних планет, що знаходяться в межах 100 світлових років від Сонячної системи, і може бути водною.

Вчені не виключають, що у HD 21749b є "сестра", яка обертається навколо зірки кожні вісім днів. Якщо її вдасться виявити, то вона стане найменшою екзопланетою серед відомих на сьогоднішній день.

Нова "супер-Земля", на якій може існувати життя - відео:

Нагадаємо, супутник TESS запустили в квітні 2018 року. Його творці розраховують, що він дослідить близько 200 тисяч найближчих до Сонця зірок протягом двох років, а отримані від нього дані дозволять розширити список відомих екзопланет. Безпосередньо життя на інших планетах апарат не шукає, однак здобута ним інформація допоможе скласти список планет, на яких вона потенційно можлива.

Першу планету, схожу на Землю, апарат TESS виявив 19 вересня. Знахідку назвали "супер-Земля", знаходиться вона в 60 світлових роках від нашої планети. Друга виявилася гарячою "супер-Землею".

Раніше ONLINE.UA публікував фото і відео першого сонячного затемнення 2019 року.