Вчені виявили в людському мозку метроном, який відміряє час

Вчені виявили в людському мозку метроном, який відміряє час

Джерело:  Ортодокс

Група вчених з Португалії проводили дослідження людського мозку, в результаті якого виявили вбудований метроном, який відраховує час, пише  Orthodox.

Португальські вчені виявили в мозку людини метроном, здатний реагувати на відлік часу, який проводиться під час вирішення завдань з визначенням інтервалів часу. Вчені відзначають, що подібний метроном знаходиться в організмі кожної живої істоти і є життєво необхідним для складання ланцюжка поведінкових актів, таких як ходьба або людська мова.

Португальські вчені впевнені, що метроном розташований у вигляді групи нейронів, які активізуються в певній послідовності, що дозволяє мозку відміряти різні проміжки часу з вражаючою точністю. Учені проводили досліди над щурами, змушуючи їх натискати на дві кнопки, які видавали звуки довжиною 2,5 і 1,5 секунди.

В результаті досліджень вчені визначили, що в передній частині мозку розміщено смугасте тіло стріатум, яке безпосередньо впливає на визначення поведінки людини і виступає в ролі метронома.