Громадське ТБ звинуватило свого журналіста у привласненні грошей на пожертвування

  |  Суспільство та культура   |   Читать на русском
Громадське ТБ звинуватило свого журналіста у привласненні грошей на пожертвування
Фото: youtube.com
Наглядова Рада Громадського ТБ звинуватила свого співзасновника і популярного ведучого Романа Скрипіна у привласненні грошей, зібраних за рахунок добровільних пожертвувань, на суму понад 150 000 євро і $36 000, передає ONLINE.UA з посиланням на Новое время.

До 15 січня 2016 року Скрипін повинен був надати Наглядовій раді фінансові звіти по рахунках і передати права на доменне ім’я hromadske.tv громадській організації. Журналіст не виконав жодну з вимог, внаслідок чого можуть бути задіяні правоохоронні органи.

Як повідомила Наталія Гуменюк, голова Громадської організації "Громадське телебачення", цю проблему вирішуватимуть.

"Ми розуміємо, що це проблема, що це неприємно, що це, можливо, якісь репутаційні речі, але у нас є чітка позиція: помилки не будемо замовчувати, будемо вирішувати. Нехай будуть якісь втрати, але буде гірше, якщо ми зрадимо якимось своїм правилам", — сказала Наталя.
-2
+9
РЕКЛАМА
Статті
Вхiд