Американські вчені відкрили, що Земля складається з двох планет

Американські вчені відкрили, що Земля складається з двох планет

Джерело:  The Independent

Вчені Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі (UCLA) відкрили, що до створення Землі такою, як ми її знаємо, призвело "жорстоке лобове зіткнення". Дослідження було профінансовано NASA і опубліковано в Science, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на The Independent.
Планетарний ембріон під назвою Тейя, який міг би бути розміром із Землю або Марс, зіткнувся із Землею 4,5 млрд років тому, коли нашій планеті було всього 100 млн років.
Було вже відомо, що Тейя і Земля зіткнулися, але нові докази наукового колективу на чолі з UCLA показують, що це було не просто легке зіткнення, а скоріше «лобовий удар».
Сила впливу зіткнення Землі і Тейї привела до формування єдиної планети, а шматок, що відірвався, вийшов в її гравітаційне поле, щоб сформувати Місяць.
Дослідники вивчили місячні камені з трьох місій Аполлон і порівняли їх з вулканічними породами, знайденими на Гаваях і в Арізоні. На їхнє здивування, ніякої різниці не було знайдено в ізотопах кисню, і було встановлено, що породи мають спільні хімічні характеристики.
Провідний автор нового дослідження і професор геохімії та космохімії в UCLA Едвард Янг говорить, що ними не було знайдено ніякої різниці між ізотопами кисню Місяця і Землі, тому що Тейя «була ретельно змішана» і рівномірно розподілена між ними.
За словами професора Янга, Тейя виросла б і, швидше за все, стала планетою, якби не була знищена в зіткненні.