Причиною падіння і вибуху "Боїнга" в аеропорту Ростова-на-Дону в ніч на 19 березня попередньо назвали складні погодні умови, але з'явилося кілька спірних моментів щодо причини авіакатастрофи.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Медузу.
Першим спірним моментом, на думку журналістів видання, є питання про те, чому літак не приземлився на запасному аеродромі. Літак "Аерофлоту" тричі не зміг приземлитися в Ростові в той же час, як це намагався зробити "Боїнг", і пішов на запасний аеродром, де здійснив вдалу посадку.
"Боїнг" ж кружляв над аеропортом Ростова близько двох годин в той час, як до аеропортів в Краснодарі і Мінеральних водах менше години польоту. Фахівці сподіваються дізнатися відповідь на це питання після розшифровки чорних ящиків.
По-друге, невідомо, що сталося в останні хвилини перед падінням. В 3:40:54 за місцевим часом літак знизився до 480 м на швидкості в 243 км/год, став збільшувати швидкість і до 3:41:37 піднявся на 1,2 км на швидкості 343 км/год. Пілот "Боїнга" намагався піти на третє коло, але щось трапилося, і літак став різко падати.
Також фахівців цікавить, чому літак падав практично вертикально? Метеорологи заявили, що пілот міг втратити керування через погодні умови, але багато хто не згоден з цією версією.
"Погода була складною. Але не надскладною. Така погода не вимагає закриття аеропорту і не є перешкодою для спроби посадки", - прокоментував подію пілот Олексій Герваш.
Пілот-інструктор авіакомпанії "Глобус" Денис Окань зазначив, що могло трапитися обмерзання лайнера, яке ніхто не помітив, і яке може сильно ускладнити управління.
Також Окань побачив в пригоді схожість з катастрофою літака в Татарстані 2013 року, коли пілот на малій швидкості різко потягнув штурвал на себе, чого робити не можна, і став причиною аварії з вертикальним падінням. Але те, що причиною аварії став людський фактор, теж є тільки однією з версій події.
Більше про катастрофу в Ростові-на-Дону читайте в матеріалі ONLINE.UA: "Катастрофа літака з українцями в Росії: фото, відео, всі подробиці".