Пафосний російський авіапроект визнали нерентабельним
Категорія
Світ
Дата публікації

Пафосний російський авіапроект визнали нерентабельним

Пафосний російський авіапроект визнали нерентабельним
Джерело:  Комерсант

Італійський учасник російського авіапроекту Sukhoi SuperJet 100 (SSJ 100) Leonardo-Finmeccanica намір мінімізувати свою участь в програмі, визнавши проект нерентабельним.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Комерсант.
Як зазначає видання, після того як РФ внесла 100 млрд рублів (1 долар - 65 руб) на підтримку виробника цих літаків АТ "Цивільні літаки Сухого" (ГСС), італійці вирішили не надавати відповідних сум і, по суті, визнали проект нерентабельним.
В результаті сторони обговорюють зниження частки Leonardo-Finmeccanica в СП SuperJet International до 10%, а ГСС повністю перейдуть під контроль структур Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК).
За словами одного з джерел, італійський акціонер відмовився від внесення грошових коштів, еквівалентних обсягам держпідтримки, виходячи зі стратегії нового керівництва компанії щодо виходу з нерентабельних бізнес-проектів. В рамках цього в 2015 році Finmeccanica продала частину залізничних активів (40% акцій Ansaldo STS і 100% Ansaldo Breda японській Hitachi за 809 млн євро).
Те, що зміни в обсязі участі італійської сторони в проекті неминучі, стало зрозуміло ще в середині 2014 року, коли акціонери ГСС вирішили провести додаткову емісію акцій на 36,5 млрд руб на користь ВАТ "Сухой" (дочірня компанія ОАК, який володіє російською часткою в ГЛЗ). Італійські партнери не були готові до докапіталізації, але в підсумку підписали угоду про збереження участі в проекті.
Раніше повідомлялося, що журналіст Алекс Локі в статті для Business Insider розповів про проблеми в російській авіації на прикладі їх нового "винищувача п'ятого покоління".

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?