Італійський учасник російського авіапроекту Sukhoi SuperJet 100 (SSJ 100) Leonardo-Finmeccanica намір мінімізувати свою участь в програмі, визнавши проект нерентабельним.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Комерсант.
Як зазначає видання, після того як РФ внесла 100 млрд рублів (1 долар - 65 руб) на підтримку виробника цих літаків АТ "Цивільні літаки Сухого" (ГСС), італійці вирішили не надавати відповідних сум і, по суті, визнали проект нерентабельним.
В результаті сторони обговорюють зниження частки Leonardo-Finmeccanica в СП SuperJet International до 10%, а ГСС повністю перейдуть під контроль структур Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК).
За словами одного з джерел, італійський акціонер відмовився від внесення грошових коштів, еквівалентних обсягам держпідтримки, виходячи зі стратегії нового керівництва компанії щодо виходу з нерентабельних бізнес-проектів. В рамках цього в 2015 році Finmeccanica продала частину залізничних активів (40% акцій Ansaldo STS і 100% Ansaldo Breda японській Hitachi за 809 млн євро).
Те, що зміни в обсязі участі італійської сторони в проекті неминучі, стало зрозуміло ще в середині 2014 року, коли акціонери ГСС вирішили провести додаткову емісію акцій на 36,5 млрд руб на користь ВАТ "Сухой" (дочірня компанія ОАК, який володіє російською часткою в ГЛЗ). Італійські партнери не були готові до докапіталізації, але в підсумку підписали угоду про збереження участі в проекті.
Раніше повідомлялося, що журналіст Алекс Локі в статті для Business Insider розповів про проблеми в російській авіації на прикладі їх нового "винищувача п'ятого покоління".
- Категорія
- Світ
- Дата публікації