Впливайте на емоції: Україні дали рецепт перемоги у війні з Росією

ONLINE.UA
  |  Україна   |   Читать на русском
Впливайте на емоції: Україні дали рецепт перемоги у війні з Росією
Иллюстрация. Источник: bessarabiainform.com
Щоб перемогти у війні з Росією, в тому числі інформаційній, Україні слід оперувати не тільки сухими фактами, але також емоційно впливати на світову спільноту, вважає британський журналіст Пітер Дікінсон.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на його статтю в Atlantic Council.

Інформаційна війна Кремля побудована на недовірі людей до ЗМІ, її мета — посіяти сумніви і плутанину, зазначив журналіст.

"Російська інформаційна війна проти України віртуозно експлуатує хронічний дефіцит довіри до міжнародних ЗМІ і глобальну втрату віри в факти. Як відзначають багато аналітиків, тактика інформаційної війни Кремля не обов’язково спрямована на те, щоб переконати аудиторію в позиції Москви; основна мета полягає у використанні переважаючого настрою цинізму, посіявши сумніви і плутанину", — написав Дікінсон.

Як приклад він навів Крим.

"Ця стратегія виявилася успішною настільки, що багато великих міжнародних ЗМІ продовжують посилатися на кримський "референдум", хоча Путін вже сам визнав, що російські військові були відправлені до Криму за кілька тижнів до того, як відбулося голосування. Це факт, але він не має особливого інтересу для тих, хто вважає за краще бачити дії Росії через емоційно привабливу призму величезної геополітичної змови, якою керують США", — підкреслив журналіст.

Він також зазначив, що Україна безуспішно намагається викривати брехню Кремля.

"Перемога в інформаційній війні в світі без фактів — завдання не з легких. Велика частина зусиль України на сьогоднішній день була направлена ​​на викриття російської брехні і фабрикації Кремля. На міжнародні суперечки ці зусилля мали лише невеликий вплив", — написав Дікінсон.

"Лінія фронту просунулася зовсім трохи з початку гібридної війни Путіна навесні 2014 року, незважаючи на гори доказів, які свідчать про систематичну нечесність Росії", — пояснив він.

За його словами, крім фактажу українській стороні слід впливати на емоції людей.

"Факти на стороні України, але, мабуть, ці факти не настільки емоційно привабливі, як версії Кремля. Можливо, Україні варто приділяти більше уваги емоційній взаємодії, а не покладатися на прості факти. Тобто якщо ви не можете перемогти їх, приєднуйтеся до них. Це не означає, що потрібно вдаватися до навмисної дезінформації або боротьби з пропагандою за допомогою пропаганди. Це означає, що потрібно взаємодіяти з міжнародною аудиторією стратегічним чином, який буде виробляти бажану реакцію", — резюмував британський журналіст.

Більше читайте в статті на ONLINE.UA: Як Україні перемогти Росію: інформаційна війна в новому Світі без фактів.
-5
+13
РЕКЛАМА
Вхiд