Образ Полякової використали для реклами без її дозволу
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Образ Полякової використали для реклами без її дозволу

Образ Полякової використали для реклами без її дозволу
Джерело:  online.ua

Одна з українських алкогольних корпорацій використовує образ Суперблондинки і її ім'я для розкрутки і просування своєї продукції.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на ТСН.
Менеджмент Олі Полякової виступив з офіційною заявою про те, що артистка не має ніякого відношення до акції, запущеної ТМ "Оболонь Beermix".
Зокрема, днями була запущена рекламна акція з використанням компіляції іміджу Суперблондинки, а один зі смаків виробленого компанією алкогольного напою і зовсім названий псевдонімом співачки.
Компанія закликає користувачів соцмереж відзначати на сторінці своєї продукції артистку, а предметом розіграшу акції нібито є автограф виконавиці і «сюрприз в стилі Полякової».


"Це не тільки неповага до артиста, а й до закону. Упевнений, що це непорозуміння - на рівні недобросовісних маркетологів. І ми будемо звертатися до керівництва компанії, щоб розібратися в цій ситуації. За необхідності ми готові залучати юристів, - прокоментував продюсер Полякової Михайло Ясинський.
У прес-службі компанії пояснили, що образ співачки послужив для них натхненням.
"Ми створювали наш варіант look "Суперблондинка", будучи натхненними почуттям гумору і неперевершеним стилем Олі Полякової. Поки вона прославляла Україну в Юрмалі, ми хотіли підтримати відому блондинку в Україні. Пишаємося, що в нашій країні є мега-зірки, які надихають", - прокоментували інцидент в менеджменті компанії.
Нагадаємо, нещодавно Оля Полякова звинуватила свою колегу по сцені Ані Лорак, що та вкрала у неї сценічний образ - фірмовий кокошник.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?