"Інтер" потрапив у скандал з сепаратизмом і ДНР: соцмережі киплять

"Інтер" потрапив у скандал з сепаратизмом і ДНР: соцмережі киплять


  |  Події   |   Читать на русском
Фото: inforesist.org
У мережі опублікували листування співробітниці так званого "Міністерства державної безпеки ДНР" Тетяни Єгорової з російським журналістом Леонідом Муравйовим, а також нібито з колишнім шеф-редактором телеканалу "Інтер" Марією Столяровою.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на дані сайту Миротворець.

Зокрема, в інтернет потрапило листування російського журналіста Леоніда Муравйова, який навесні 2015 намагався влаштуватися на роботу на "Інтер", але був видворений з України, зі співробітницею "МГБ ДНР" Тетяною Єгоровою. У їх листуванні згадується якась Маша. Швидше за все, мова йде про екс-креативного продюсера "Подробиць тижня" на телеканалі "Інтер" Марію Столярову, яка була звільнена за те, що в прямому ефірі образила героїв Небесної сотні. Переписка датована травнем 2015 року.

"Леонід Муравйов тісно співпрацює з Т. Єгоровою, що відповідає в т.зв. МГБ терористичної організації "днр" за роботу з журналістами, вирішує питання на телеканалі Інтер у відповідності з її вказівками, пише їй пояснювальні. Оскільки Миротворець тепер набув нового статусу, ми звертаємо увагу наших читачів і офіційних органів, що до опублікованої нами інформації потрібно ставитися відповідно законам України, що регулюють діяльність засобів масової інформації, і чекаємо реакції телеканалу Інтер на нашу публікацію. В СБУ ми повідомимо самі", — йдеться в повідомленні Миротворця.

Варто відзначити, що в мережі обурені черговим скандалом навколо "Інтеру". Крім того, в листуванні згадується ім’я журналіста Романа Бочкали. У Facebook він прокоментував цей момент:

"Спасибі звичайно за комплімент. Назвав терористів терористами. І нібито був за це відданий у "пекельне пекло"... Ну так. Було така справа. І не раз. Маю властивість називати речі своїми іменами. Продовжую і далі називати теров ушльопків — ушльопками. Але ху із мсьє Муравйов не знаю, як і те чи спілкувався він з ДНР. Про яке "покарання" він тут пише і в які новини мене "засилали" — не знаю. Сим офіційно заявляю: ні за один свій сюжет жодного разу не був покараний і ні в які зсилки не вирушав. А якщо якийсь Муравйов дійсно листувався з представниками т.зв. ДНР і зливав їм інфу... Тут питання до спецслужб. Скільки у нас ще таких мурах?? і якщо листування реальне і йому за мій сюжет (цікаво який) влетіло, то може він так вирішив прикрити свою дупу. Написавши, що я покараний. Правдивість листування нехай з’ясовує СБУ. Але якщо виявиться, що це фейк, то питання, навіщо вплели моє ім’я. Щось комусь доводити не збираюсь".

Політичний експерт Тарас Березовець не здивований черговими звинуваченнями "Інтера" у зв’язках з сепаратистами:

"Ніякої сенсації не бачу. Завжди знав, що "Інтер" розсадник сепаратизму, який працює під "чуйним" керівництвом московських кураторів. Просто тепер з’явилися факти. Я не прихильник лібералізму в таких випадках і вважаю, що "Інтер" потрібно позбавляти ліцензії. В країні війна, тут не до емпатії. Потрібно просто мати яйця".

Волонтер Роман Синицин також прокоментував новий скандал, опублікувавши скріншоти листування сепаратистів з українськими телеканалами:

"Це дике безпросвітне пекло. Підтвердження того, що різні Інтер, 112, 17, Україна, купа європейських каналів і видань не тільки акредитуються, а цензуруються якоюсь тіткою з МГБ ДНР".

Раніше в мережі з’явилася інформація про те, що "Міністерство державної безпеки" бойовиків так званої ДНР нібито контролює сюжети телеканалу "Україна", який належить компанії олігарха Ріната Ахметова.


Новини інших ЗМІ

Загрузка...

Новини

Всі новини