Скандал навколо "Інтера": з'явився документ про зв'язки з російським пропагандистом

  |  Україна   |   Читать на русском
Скандал навколо "Інтера": з'явився документ про зв'язки з російським пропагандистом
Фото: politeka.net
Телеканал "Інтер" в особі шеф-редактора Марії Столярової дійсно збирався у 2015 році взяти на роботу російського пропагандиста Леоніда Муравйова, який називав АТО "каральною операцією".

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Facebook експерта з питань інформаційних війн і конкурентної розвідки Дмитра Золотухіна.

Золотухін оприлюднив копію документа, в якій керівництво "Інтера" просить главу Держприкордонслужби Віктора Назаренко посприяти в перетині кордону Муравйову, який буде працювати на телеканалі в програмі "Подробиці тижня". Документ датований 2015 роком.

"І це після того, як він в січні-лютому 2015 го через день виходив в ефір з синхронами про "карателів, яких знищують у Дебальцевському котлі"... Рішення про прийняття на роботу Муравйова приймала особисто Столярова, з якою вони раніше дружили", — написав Золотухін.

"Всі розповіді, що Муравйов ніколи не був і не планувався як співробітник" Інтера",— це брехня", — додав він.

Скандал навколо


Нагадаємо, що в березні 2015 року з’явилася інформація, що Муравйов буде вести програму на "Інтері". Але тоді на телеканалі спростували ці дані.

Раніше в мережі опублікували листування співробітниці так званого "Міністерства державної безпеки ДНР" Тетяни Єгорової з російським журналістом Леонідом Муравйовим, а також нібито з колишнім шеф-редактором телеканалу "Інтер" Марією Столяровою.
-11
+4
РЕКЛАМА
Вхiд