McDonald's прокоментував мовний скандал в Харкові

McDonald's прокоментував мовний скандал в Харкові


  |  Культура   |   Читать на русском
Иллюстрация
У мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s, коментуючи недавній інцидент в Харкові, заявили, що рекомендують своїм працівникам обслуговувати клієнтів українською мовою.

Про це у відповідь на запит ONLINE.UA заявила керівник відділу зі зв’язків з громадськістю компанії McDonald’s Анастасія Зражевська.

"У компанії МакДональдз в Україні основною мовою комунікації є українська мова. Зокрема, українською мовою наведена інформація в куточку споживача, на сайті здійснюється рекламна комунікація, спілкування в соціальних мережах. Державною мовою ведеться офіційна документація. Українська мова є пріоритетною для нас також і в спілкуванні з відвідувачами, тому ми рекомендуємо працівникам по всій території України обслуговувати відвідувачів українською мовою", — відзначили в прес-службі компанії.

Далі в McDonald’s почали перераховувати свої досягнення.

"Протягом майже 20 років роботи в Україні для компанії "МакДональдз" безумовним пріоритетом є повага до суспільства, в якому ми працюємо, його законів, мови, культури і традицій. Наша компанія є сумлінним платником податків, ми забезпечуємо роботою близько 8000 співробітників по всій Україні, які отримують конкурентну заробітну плату та соціальні гарантії. ми активно підтримуємо суспільство в різних напрямках: проводимо читанкові клуби для дітей, в рамках яких ми читаємо книги українською мовою; піклуємося про тих, хто опинився в складних життєвих ситуаціях (в рамках благодійної програми "долонька Щастя" для дитячих лікарень придбано сучасне обладнання на суму понад 28 млн. грн.), популяризуємо здоровий спосіб життя (підтримуємо бігові заходи та інші спортивні заходи Національного олімпійського комітету України)", — підкреслили в мережі ресторанів.

У прес-службі компанії також відзначили, що "МакДональдз — один із найбільших іноземних інвесторів в Україні: компанія вклала в розвиток мережі та інфраструктури близько 237 млн доларів США".

На питання ONLINE.UA про те, хто є власником підприємства на проспекті Науки, де стався інцидент, в прес-службі була отримана відповідь: "Компанія "МакДональдз" в Україні не працює за договором франчайзингу".

Відзначимо також, в листі McDonald’s немає вибачень за поведінку співробітників, які відмовилися обслужити українського волонтера Марину Хаперську українською мовою, і обіцянок вплинути на працівників, які порушили статтю 10 Конституції України.

Нагадаємо, що днями в Харкові розгорівся мовний скандал: в одному з ресторанів мережі швидкого харчування McDonald’s українського волонтера Марину Хаперську відмовилися обслужити українською мовою. На зауваження дівчини співробітник не відреагував і продовжив говорити по-російськи.

Раніше в окупованому Луганську в приміщенні, де до 2014 року перебував ресторан мережі McDonald`s, розпочало роботу нове підприємство громадського харчування.

Новини інших ЗМІ

Загрузка...