Які літаки Путіна розмістили в Ірані: несподівані дані і фото з супутника
Категорія
Світ
Дата публікації

Які літаки Путіна розмістили в Ірані: несподівані дані і фото з супутника

Які літаки Путіна розмістили в Ірані: несподівані дані і фото з супутника
Джерело:  Stratfor

16 серпня стало відомо, що

Ро

сія перекинула свої бомбардувальники Ту-22М3 на авіабазу "Хамедан" в Ірані. Отримані американською приватною розвідувально-аналітичною компанією Stratfor супутникові знімки від 15 і 17 серпня показують, що путінська РФ використовує авіабазу не тільки для розміщення Ту-22М3, і у неї є більш серйозні причини претендувати на іранський аеродром, ніж просто його зручність, як пояснила Москва. Звіт приватної розвідки США є в розпорядженні ONLINE.UA.


Супутникові знімки від 17 серпня показують присутність російської військової авіації на авіабазі "Хамедан" на захід від Тегерана. Там перебувають ряд літаків Су-34 (що несподівано, адже про це не говорилося раніше, - ред.), чотири літаки, розташовані близько один до одного в східній частині аеродрому. Фотографії, розміщені на сайті 15 серпня, показали наявність на авіабазі, щонайменше, трьох російських стратегічних бомбардувальників Ту-22М3 (також відомих за кодифікацією НАТО як Backfire).


Москва і Тегеран офіційно підтвердили присутність російської військової авіації в Ірані. Раніше російські літаки використовували авіабазу для дозаправки, тепер же, з 16 серпня, по всій видимості, вони будуть використовувати її для проведення звідти операцій для ураження цілей в Сирії.


Для Москви переваги очевидні. Раніше бомбардувальників Ту-22М3 для завдання удару по Сирії необхідно було летіти з Росії. Розміщення військово-повітряних сил в Ірані скорочує час польоту, що дозволяє російським військовим літакам робити більше бойових вильотів і нести важчі заряди, одночасно скорочуючи загальні витрати на витрати на утримання.


Є доступні аеродроми в Сирії, проте Москва стверджує, що Ту-22М3 не підходять для розгортання в таких місцях, як авіабаза "Хмеймім" на південний схід від Латакії, через її малий розмір і відсутність можливостей для розміщення великих літаків.


Хоча це не перший раз, коли російські Ту-22М3 прибули на авіабазу "Хамадан", вперше мова йде про напівпостійне базування - на відміну від використання бази як передового етапного пункту, місця дозаправки і поповнення запасів, як було раніше. Це може бути продовженням тенденції. Після перших авіаударів по Сирії російські бомбардувальники повернулися на свої бази в Росії. Під час наступних вильотів ці літаки ненадовго зупинялися в "Хамедані" для дозаправки.



Знімок, який демонструє розміщення бомбардувальників Су-34 на авіабазі в Ірані.


Супутникові знімки, отримані Stratfor за допомогою партнерів в AllSource Analysis, підтверджують, що бомбардувальників дальньої дії Ту-22М3, які раніше перебували на базі "Хамедан", вже немає. Наявність там бомбардувальників Су-34 також дає можливість припустити, що причини російської присутності виходять за межі простої придатності аеродрому; Су-34 зазвичай літали з авіабази "Хмеймім" в Сирії, чий аеродром набагато ближче до цільової області, ніж "Хамедан".


Одним з факторів, що сприяють перерозподілу ресурсів, можуть бути проблеми безпеки. Росія скаржилася, що тактична і оперативна безпека їх повітряних операцій в Сирії може опинитися під загрозою, дозволяючи повстанцям переміститися, щоб уникнути авіаударів. Оскільки повстанці, ймовірно, відправили навідників ближче до авіабази "Хмеймім" для контролю повітряної активності, не виключено, що розміщення на авіабазі "Хамедан" в Ірані виступає спрямованим проти такої потенційної тактики.


Крім того, розгортання Су-34 на авіабазі "Хамедан" також може бути засобом підтримки постійної присутності там, в той час, як більші бомбардувальники Ту-22М3 періодично використовують авіабазу перед поверненням на спеціалізовані аеродроми в Росії.


Для авіаударів по Сирії Росія в основному використовує бомбардувальники Су-34, у якого найбільший радіус ураження

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?