Знамените британське видання осоромилося з ватажком ДНР: опубліковано фото

Знамените британське видання осоромилося з ватажком ДНР: опубліковано фото


  |  Цікаве   |   Читать на русском
Александр Захарченко. Фото: blacksea.tv
Впливове британське видання Daily mail допустило конфуз, проілюструвавши новину про затримання в Росії глави антикорупційного агентства фотографією ватажка бойовиків ДНР Олександра Захарченка.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Twitter газети.

"У глави Антикорупційного агентства Росії знайдено 122 мільйони доларів в його будинку", — написали британці.

При цьому новину про затримання Дмитра Захарченка вони проілюстрували фотографією одіозного ватажка бойовиків ДНР Олександра Захарченка.

Знамените британське видання осоромилося з ватажком ДНР: опубліковано фото (1)

У коментарях журналістам одразу ж вказали на їхню помилку.

"Хлопці, картинка абсолютно неправильна! Ось правильний Захарченко", — написала Варвара Грязнова.

Знамените британське видання осоромилося з ватажком ДНР: опубліковано фото (2)

Також багато коментаторів відверто познущалися з помилки журналістів і запропонували їм ще одну кандидатуру для ілюстрації.

Знамените британське видання осоромилося з ватажком ДНР: опубліковано фото (3)


Новини інших ЗМІ

Загрузка...