Пропагандистський російський канал виявився заборонений в Білорусі

Пропагандистський російський канал виявився заборонений в Білорусі


  |  Світ   |   Читать на русском
Фото: belaruspartisan.org
З’ясувалося, що трансляція головного російського пропагандистського телеканалу "Росія 24" заборонена в Білорусі.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Білоруський партизан".

Несподіваний факт став відомий в результаті скандалу між директором однієї з бензозаправок під містом Стовпці і журналістом Глібом Лободенком. Журналіст просив переключити канал "Росія 24", який транслювався на заправці, але співробітники послалися на наказ керівництва і відмовилися це зробити. На думку директора, цей телеканал найбільш повно відображав події, що відбуваються в світі.

Після того, як Лободенко звернувся зі скаргою на АЗС, завідуюча сектором телебачення і радіомовлення Міністерства інформації Білорусі Надія Бєльська пояснила, що трансляція "Росії 24" незаконна не тільки на заправці, а й по всій Білорусі.

Виявилося, що в громадському місці можна транслювати лише дев’ять базових білоруських каналів, в число яких не входить "Росія 24". Крім цього, на території Білорусі дозволена трансляція 209 іноземних телеканалів, і серед них теж немає цього каналу.

"Ми отримали хороший інструмент для боротьби з усіма каналами, крім дев’яти, включених в список для поширення, — резюмує журналіст. — Тепер уже директору АЗС Кулаку загрожують два суди. Перший — за трансляцію каналу, а другий — за відповідь на моє білоруськомовне звернення в книзі скарг по-російськи".

Як повідомляв ONLINE.UA, замість 77 заборонених до трансляції в Україні телеканалів можуть ввести телеканали Південної Кореї.

Новини інших ЗМІ

Загрузка...