Західні ЗМІ розкрили "кухню" кремлівської пропаганди на Донбасі

Західні ЗМІ розкрили "кухню" кремлівської пропаганди на Донбасі


  |  Події   |   Читать на русском
Фото: voicesevas.ru

Німецька газета Die Zeit і телеканал ZDF кілька місяців вивчали витік інформації з "Міністерства інформації" так званої ДНР і прийшли до висновку про те, які темники отримують сепаратисти безпосередньо з Кремля.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на відео DW в YouTube.

Витік інформації в обсязі близько 11 гігабайт сталася з "Міністерства інформації" сепаратистів в Східній Україні ще навесні. З електронної адреси "міністра" Олени Нікітіної навесні цього року було злито близько 10 тисяч листів, які розмістили в інтернеті імовірно проукраїнські активісти.

Дослідження показують, що ховаються консультанти сепаратистів працюють в близьких Кремлю фірмах, таких як "Центр політичної кон’юнктури", а то і зовсім в адміністрації президента РФ. Донецьк відправляв свої звіти і відрядив своїх посланців до Москви регулярно.

Так, в одному з документів, які опинилися в розпорядженні журналістів, йдеться, що з уряду в Києві треба "ліпити образ хунти", а президента РФ, навпаки, представляти в позитивному світлі. Також автори записки вимагають "інсценувати підтримку республік Росією". На 22 сторінці містяться такі конкретні "проекти": треба показати, як населення Сходу вдячне Путіну, наприклад, сюжетами про те, що "одна бабуся посилає шкарпетки для Путіна, діти малюють портрети Путіна", а також радять назвати ім’ям Путіна вулицю.

Кремлівські куратори рекомендують створити в Facebook та інших соціальних мережах спеціальні групи для написання відповідних коментарів, що має привести до ефекту того, що "так думає більшість".

Ряд західних ЗМІ в темниках Кремля записаний у "вороги Росії", серед них — Reuters і AP.

##### VIDEO_899252 #####

Як повідомляв ONLINE.UA, в Росії зняли божевільний ролик про те, як їм заважає НАТО, яка оточує росіян, і "бандерівці" в Україні, які їх пригнічують.


Новини інших ЗМІ

Загрузка...