Падіння російського винищувача в море: озвучені причини
Категорія
Світ
Дата публікації

Падіння російського винищувача в море: озвучені причини

Падіння російського винищувача в море: озвучені причини
Джерело:  Gazeta.ru

Винищувач МіГ-29КР зазнав аварії під час тренувального польоту з єдиного російського авіаносця "Адмірал Кузнєцов"

через відмову обох двигунів.


Про це заявило джерело, знайоме з організацією польотів на авіаносці, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Газета.ру".


Джерело відзначило, що пілот винищувача, який катапультувався і залишився цілий після катастрофи, є главою служби безпеки польотів авіації Північного флоту і зробив близько 200 посадок на "Адмірала Кузнєцова", і сумніватися в його кваліфікації немає причин.


За його словами, на палубі авіаносця є чотири троси аерофінішера "Світлана-2", які піднімають на 12 см під час посадки літаків: перший в 46 м від обрізу польотної труби, ще два далі на відстані в 12 м один від одного; четвертий трос є резервним. При посадці пілотові необхідно намагатися зачепитися центральним гальмівним гаком літака за другий (краще за третій) трос.


Так пілоту необхідно посадити літак МіГ-29 злітною масою в 18,5 т, довжиною понад 17 м і розмахом крила 11 м на ділянку довжиною 36 м з відхиленням від осьової лінії польотної палуби не більше 1-3 м. При цьому літак при посадці на авіаносець повинен знижуватися під кутом в 4 градуси на високих обертах двигунів, і при цьому не вирівнюється, як при посадці на стаціонарну бетонну злітно-посадкову смугу. Газ двигунів забирається тільки після того, як літак зачепився хоча б за один трос аерофінішера, інакше для літака виключається можливість відходу на друге коло.


Читайте також

:

Дрова

закінчилися: мережу розвеселило падіння російського винищувача в море


Винищувач МіГ-29 часто рве посадочні троси, стверджує джерело. Те ж відбулося і 13 листопада 2016 року, коли для виконання польотного завдання злетіло три літаки. Якщо винищувачів кілька, посадка повинна відбуватися з інтервалом в 3-4 хв. Другий літак зачепився за другий трос, порвав його, після чого зміг зачепитися тільки за резервний трос. При цьому другий трос заплутався за третій, і обидва неможливо було використовувати при посадці. Так третій МіГ-29 деякий час перебував на гліссаді зниження під час, коли посадка на авіаносець була нездійсненна в принципі. Третьому винищувачу дали команду піти на друге коло.


Коли МіГ-29 перебував у зоні очікування, у нього відмовили обидва двигуни, в які, за попередньою версією, перестало надходити паливо, після чого він як камінь полетів вниз.


Деякі фахівці вважають, що винищувачі МіГ-29 не варто брати в Середземне море на бойову службу, оскільки вони до 2018 року перебувають на етапі випробувань. У той же час комісія з розслідування події називає цю версію домислом і стверджує, що МіГ-29 пройшли необхідні випробування.


Як повідомляв ONLINE.UA,

в Міністерстві оборони Росії пояснили катастрофу МіГ-29 в Середземному морі "технічною несправністю"

.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?