Авіакатастрофа в Росії: у Путіна заговорили про сенсаційну версію
Категорія
Світ
Дата публікації

Авіакатастрофа в Росії: у Путіна заговорили про сенсаційну версію

Авіакатастрофа в Росії: у Путіна заговорили про сенсаційну версію
Джерело:  kp.ru

У Росії висунули нову версію падіння Ту-154 Міноборони РФ, котрий впав у Чорне море, направляючись до Сирії з військовими, артистами і журналістами на борту  — на думку авіаційного експерта, на борту міг статися вибух.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Комсомольську правду".
Журналісти газети, яку називають улюбленим виданням президента РФ Володимира Путіна, розпитали президента Союзу експертів Росії «АС» Юрія Антипова про обставини катастрофи.
Експерт відразу відкинув версію з заклинившими закрилками і запевнив, що вони не мали серйозного впливу на політ.


Читайте також: Загибель Ту-154 в Росії: в Європі зробили несподівану заяву

"Закрилки потрібні для збільшення підйомної сили на малій швидкості - при зльоті та посадці. Якщо після зльоту закрилки залишилися випущеними і не подалися, то цілком можна продовжувати політ", — підкреслив він.
Антипов додав, що в цьому випадку льотчики могли спокійно повернутися і усунути неполадки.
Також він зазначив, що дані Міноборони РФ про те, що швидкість літака становила 360 км/ч на висоті 250 метрів, не пояснюють великої площі, на яку розлетілися уламки.
Експерт зазначив, що фотографії деяких уламків і характер пошкоджень вказують саме на вибух на борту.
"Вигин уламка стався під дією деякої сили, спрямованої зсередини літака. Великий тиск, так изгибающее конструктивні елементи, відриваюче обшивку і бавовною складывающее її навпіл, було внизу у вантажному відсіку Ту-154", - підкреслив Антипов.


Читайте також: Катастрофа Ту-154: з'явилися нові дані про знахідки, фото і відео

Він заявив, що вважає головною версією катастрофи те, що "з якихось причин літак опинився з розпоротим фюзеляжем у нижній частині".
"Це могли бути руйнування у вантажному відсіку (від вибухового пристрою або перевезеного вантажу). Аналіз фото інших уламків теж говорить про те, що літак почав руйнуватися ще в повітрі, до удару об поверхню", — запевнив він.
Експерт припустив, що могли "відмовляти двигуни, які потрапили відірвалися уламки, але літак ще зберігав живучість".
"Пілоти, не бачачи ушкоджень, думаю, не розуміли, що сталося, і почали розгортати літак на зворотний курс. А так як джерело ушкоджень перебував в центральній частині літака біля крил, то паливо літак почав втрачати ще в перший момент початку розвороту", — переконаний Антипов.


Читайте також: У Росії озвучили вражаюче число версій загибелі Ту-154

При цьому він заявив, що в той же час почало руйнуватися дно пасажирського салону.


"Пасажири, вантаж, речі почали випадати з черева літака, що летить. При швидкості не менше 350 км/год тіла пасажири вдарялися об воду. Звідси і велика кількість фрагментів тел. Напівзруйнований фюзеляж вертається до землі літака продовжував руйнуватися під дією аеродинамічних сил. І при його ударі об поверхню води у 1,7 км від берега зруйнована конструкція фюзеляжу вже не могла надійно захистити і зберегти життя ще залишилися на борту пасажирів", - визнав він.


У той же час Антіпов зазначив, що в ЗМІ з'явилися повідомлення про те, що на пляж Сочі морем був викинутий уламок сильно оплавленого вентилятора.


"Ось і робіть висновки – звідки вентилятору оплавитися, якщо на борту вибуху не було, літак просто впав у море?" — резюмував він.


Як повідомляв ONLINE.UA раніше  у Росії категорично відкидали версію про теракт на борту літака і переконували, що причиною катастрофи могла бути або помилка пілотів, або технічна несправність.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?