Катастрофа Boeing на Донбасі: Bellingcat розкрила нові дані про винуватця і не тільки
Категорія
Події
Дата публікації

Катастрофа Boeing на Донбасі: Bellingcat розкрила нові дані про винуватця і не тільки

Катастрофа Boeing на Донбасі: Bellingcat розкрила нові дані про винуватця і не тільки
Джерело:  Bellingcat

Міжнародна розслідувальна група Bellingcat розкрила нові дані про одного з винуватців катастрофи малазійського "Боїнга" на Донбасі, російського офіцера Сергія Дубинського на прізвисько "Хмурий".
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на дані Bellingcat.
Розслідувачі відзначають, що з'явилася нова інформація, яка підтверджує, що "Хмурий" - це дійсно Сергій Миколайович Дубинський, який народився 9 серпня 1962 року.

"Найбільш однозначними підтвердженнями наших висновків ми зобов'язані російському акторові Іванові Охлобистіну, фотографію з яким Дубинський виклав в «Однокласники». У колонці на сайті RT від 16 лютого 2017 року Охлобистін підтвердив, що Дубинський дійсно носив псевдоніми «Хмурий» і «Петровський» і був підлеглим Ігоря «Стрєлкова» Гіркіна в Слов'янську і Донецьку", - йдеться в матеріалі..




У Вellingcat довели, що Дубинський був ключовим організатором транспортування «Бука 332», з якого був збитий малайзійський Боїнг, з Донецька в поле на південь від Сніжного в день трагедії. Крім того, вони також підтвердили справжність перехоплених телефонних переговорів за участю Дубинського, опублікованих СБУ 18 липня 2014 року.
"В день після збиття СБУ ідентифікувала "Хмурого"як «Петровський Сергій Миколайович, 1964 р.н., офіцер ГРУ ГШ ЗС РФ, заступник Ігоря Гіркіна ( «Стрєлок») по розвідці, на момент перехоплення знаходився в м. Донецьку». Зараз нам відомо, що деякі деталі цієї ідентифікації невірні або неточні - наприклад, рік народження (1962, а не 1964) та прізвище (Дубинський, а не «Петровський» - його псевдонім в ДНР)", - зазначають розслідувачі.



Читайте також: Поганий тиждень для Путіна: "Хмурий" - винуватець катастрофи MH17 розбурхав мережу
У одній з телефонних розмов Дубинський розмовляє з «Бурятіком», питаючи чи привіз він одну або дві установки «Бук». «Бурятік» пояснює, що в ході передачі установок «пішла непонятка», так як другої машини для перевезення «Бука» не знайшлося. «Вони» вивантажили «Бук» з трала, на якому той був привезений, після чого «Бук» перетнув «смужку» (кордон) своїм ходом, а потім був занурений вже на інший трал і вивезений в Донецьк. Потім Дубинський говорить «Бурятіку», що «Бук» піде до місця призначення з танками батальйону «Схід».
У ще одній розмові Дубинський називає установку «Бук» «моя», що знову вказує на те, що він був ключовим організатором отримання і транспортування установки з Росії.
В іншій розмові Дубинський говорить своєму співрозмовнику відправитися в район населеного пункту Первомайське і після прибуття невстановлений боєць повинен зайняти позицію і привезти туди «своїх, хто у тебе залишився». Його завдання - резерв і охорона установки «Бук». Дубинський завершує розмову згадкою, що на позицію також прибуде людина з позивним «Гюрза». Розслідувачі відзначають, що поблизу від місцевості, звідки «Бук 332» запустив ракету, що збила MH17, знаходиться два населених пункти з назвою, схожою на «Перрвомайське». Ближче до місця пуску розташоване селище Первомайський, а всього в одному полі на північ від нього - село Первомайське.
Крім того, в перехопленому дзвінку від 18 липня 2014 року, опублікованому СБУ 21 липня, командир батальйону «Схід» Олександр Ходаковський розмовляє з бійцем сепаратистів про вилучення ключових об'єктів з місця аварії MH17. Згадується, що у «Хмурого» (Дубинського) є «дві одиниці». Невідомо, чи маються на увазі чорні ящики, проте ясно, що Сергій Дубинський грав важливу роль в організації пошуку важливих матеріалів на місці загибелі MH17. Згадується також, що в потраплянні ящиків в руки сепаратистів зацікавлена «Москва».
Як повідомляв ONLINE.UA,  сам Дубинський заперечує свою причетність до катастрофи малайзійського лайнера, звинувачуючи в ньому Україну.


Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?