Вчені заявили про новий напрямок пошуку лікування хвороби Паркінсона

Вчені заявили про новий напрямок пошуку лікування хвороби Паркінсона

Джерело:  Nature

Вчені вважають, що зміна функцій клітин головного мозку дозволить організму відновлювати ушкоджені хворобою Паркінсона клітини.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на дослідження, опубліковане в  Nature Biotechnology.

Читайте також: Американські і китайські вчені знайшли ліки від хвороби Паркінсона

На думку вчених, "переконати" клітини виконувати роботу зруйнованих хворобою клітин, - можливо, і на мишах вже були проведені перші випробування з симптомами, схожими на хворобу Паркінсона, проте до проведення випробувань на людях ще потрібно провести багато інших досліджень.

Експерти вважають опубліковане дослідження "перспективним", однак наполягають на тому, що необхідно перевірити безпеку такого лікування, а також те, чи дійсно перетворені клітини, які починали працювати як астроцити, можуть функціонувати як пошкоджені Паркінсоном нейрони, які продукують дофамін.

Як повідомляв ONLINE.UA, раніше стало відомо, що  американські вчені працюють над створенням біоштучної нирки.