Потенційно небезпечний астероїд наблизиться до Землі на рекордну відстань

|  Цікаве   |   Читать на русском
Іллюстрація. Фото із відкритих джерел

В ніч на 20 квітня поблизу Землі пролетить потенційно небезпечний астероїд, розміри якого становлять від 0,64 до 1,5 км в діаметрі.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на міжнародні ЗМІ.

Читайте також: В NASA назвали новое место возможного существования жизни в Солнечной системе

Повідомляється, що вперше за 400 років небесне тіло такого розміру так близько наблизиться до Землі. Астероїд JO25 буде пролітати на відстані у 1,77 мільйона кілометрів (4,6 відстані від Землі до Місяця).

У момент зближення з Землею 2014 JO25 буде добре видно навіть в аматорські телескопи за рахунок своєї високої відбивної здатності. При цьому швидкість його руху доволі велика — 33 м/с (біля 120 тисяч кілометрів на годину).

Потенційно небезпечний астероїд наблизиться до Землі на рекордну відстань (1)

Повідомляється, що цей астероїд було відкрито у 2014 році в обсерваторії Маунт-Леммон у США. Його внесено у список потенційно небезпечних за рядом параметрів (усього у межах Сонячної системи таких тіл — біля 4,7 тисяч). У разі, якщо він впаде на Землю, вчені розрахували, що це може зруйнувати один континент — навіть якби падіння сталося в океані.

Як повідомляв ONLINE.UA, вчені дізнались, що зірка-карлик Gliese 710 направляється до нашої Сонячної системи і може по шляху збити мільйони астероїдів прямо на Землю.

Новини інших ЗМІ