Вчені показали, як тануть льодовики в Антарктиді: з'явилось вражаюче відео
Цікаве

Вчені показали, як тануть льодовики в Антарктиді: з'явилось вражаюче відео

Міжнародна група вчених в Антарктиді зафіксувала процес танення одного з льодовиків, знявши на відео справжній водоспад.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на журнал Nature.

Читайте також: Шар із залізних метеоритів може ховатися під льодом Антарктиди

Ріка та водоспад були помічені на льодовику Нансен. Повідомляється, що науковці з Південної Кореї, Італії та США встановили, що обваленню шельфових льодовиків в Антарктиді перешкоджає винос води через річки.

Як відзначають дослідники, раніше вважалося, що існування подібних каналів пов'язано з потеплінням, яке відбувається в короткий антарктичне літо. Тепер же вчені помітили, що подібні канали продовжують своє існування і розростаються разом з невеликими підвищеннями температури.

Як повідомляв ONLINE.UA, у мережі з'явилося відео, на якому показана гігантська тріщина в Антарктиді, протяжність якої становить понад 40 кілометрів.