92% гостей Євробачення висловили бажання ще раз відвідати Україну - опитування
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

92% гостей Євробачення висловили бажання ще раз відвідати Україну - опитування

92% гостей Євробачення висловили бажання ще раз відвідати Україну - опитування
Джерело:  iwp.org.ua

Стали відомі результати опитування гостей Євробачення-2017, які відвідали Україну під час музичного конкурсу. 92% іноземців висловили бажання ще раз відвідати країну.

Про це свідчать результати соцопитування Інституту світової політики та компанії GfK Ukraine, повідомляє ONLINE.UA.

Зокрема здійснювалось опитування в найбільш населених країнах Європейського Союзу, де з'ясували, з чим нас асоціюють і що треба зробити, щоб Україна стала привабливішою для простих німців, італійців, французів чи іспанців.

Головною асоціацією з Україною стала "гостинність, чудові позитивні люди" (32% опитаних наприкінці подорожі відповіли саме так). 24% - з "красивим містом Києвом".

Читайте також: Після Євробачення іноземці купують платівки ONUKA за 100 євро

Крім цього, ще 15% опитаних іноземців відзначили високий рівень організації конкурсу, 13% сказали, що їм подобається українська кухня, 12% асоціюють Україну з красивими дівчатами, також 12% відзначили давню культуру і історію України.

Відзначимо, до відвідин України найбільше гості Євробачення (56%) асоціювали Україну зі словом "війна", терактами (43%), високим рівнем злочинності (15%). Однак, достатньо було кілька днів, проведених у Києві, щоб ця асоціація з Україною зникла взагалі з їхнього асоціативного ряду.

Головний момент в опитуванні полягає в такому: 92% гостей Євробачення висловили бажання знову повернутись до України.

Опитування іноземних гостей Євробачення проводилося Інститутом світової політики і компанією GfK Ukraine у період з 9 по 13 травня 2017 року. Всього методом комп'ютеризованого особистого інтерв'ю було опитано 1 060 респондентів у віці від 18 років, які не є громадянами України і приїхали в Україну саме через проведення конкурсу.

Як повідомляв ONLINE.UA, київська влада витратила на Євробачення 7,5 млн євро, у той же час туристи принесли дохід місцевому бізнесу у розмірі 20 млн євро.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?