Міська рада Дніпра витратить на «Програму розвитку місцевого самоврядування та висвітлення діяльності міськради та її виконавчих органів і комунальних підприємств» 273 млн. грн. з бюджету на 4 роки, або в середньому майже 70 млн. грн. на рік.
Про це йдеться в статті «Як заслужений журналіст України Філатов створює імідж «сильного мера», опублікованій виданням «Коментарі».
Як пише видання, програма включає три основні розділи: 1) висвітлення діяльності мера і його команди в ЗМІ і соцмережах; 2) фінансування громадських організацій; 3) проведення культурно-масових заходів.
У поточному 2017 році по 5 млн. грн. буде витрачено на розміщення новин на радіо і в друкованих ЗМІ, ще по 4 млн. грн. витратять на телевізійні сюжети і новини в інтернеті. 4,7 млн. грн. піде на сувенірну продукцію, бренд-платформу міста і збільшення впізнаваності логотипу міста. 2,5 млн. грн. буде коштувати фінансова допомога громадським організаціям, ще 4 млн. витратять на семінари для громадських працівників і ЗМІ. Півтора мільйони планується витратити на соціологічні дослідження.
При цьому, як відзначають «Коментарі», найбільша стаття витрат - проведення культурно-масових заходів - становить 32 мільйони гривень.
Також автор матеріалу звернув увагу на тендери, на яких бюджетні гроші розподіляються на такі потреби як «висвітлення діяльності Дніпровської міської ради в мережі Інтернет».
«Характерно, що в лютому 2017 року в тендері на «висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб і депутатів через засоби масової інформації - в мережі Інтернет» брали участь дві фірми. Учасники тендера не торгувалися, ціну не знижували (спочатку різниця в ціні на послуги учасників конкурсу склала всього 4 тис. грн.), Що характерно для тендерів, переможець яких відомий заздалегідь. Перемогло ТОВ «Альфаком», яке запропонувало свої послуги за 3,6 млн. грн. (При крайній маржинальній ставці в 3,6 млн. грн.), і яке пов'язують з групою «Фрегат» секретаря міськради Дніпра В'ячеслава Мішалова. Важливий нюанс. Проводить закупівлі КП «Організаційно-аналітична служба», що знаходиться в прямому підпорядкуванні секретаря міськради. Таким чином, існує прямий конфлікт інтересів», - пишуть «Коментарі».
Також в розпорядженні редакції опинилися документи, згідно з якими за півтора року роботи на посаді міського голови Дніпра Бориса Філатова кількість співробітників Департаменту місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради зросла майже в три рази, а кількість співробітників прес-служби збільшилася в 4 рази.
«Департамент місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради за півтора роки мерства Філатова виріс до 51 людини, з них тільки прес-служба складається з 21 людини. Для порівняння, штат аналогічних служб в 2013-му році (тоді це було управління внутрішньої політики та прес-служба) становив 18 співробітників, з них прес-служба - всього 5 осіб. Загальний штат чиновників мерії за Філатова виріс з 641-го до 936 чоловік. А на сесії 17 травня міськрада Дніпра збільшила їх кількість до 1156 осіб. Ці цифри можуть свідчити про те, що піар стає основною функцією місцевих чиновників, а для забезпечення лояльності ЗМІ з кожним роком потрібно все більше бюджетних грошей і штатних співробітників, до слова - які також отримують зарплату з коштів міської скарбниці», - йдеться в статті.