У Дніпрі витратять 273 мільйони з міського бюджету на піар мера і міськради - ЗМІ
Категорія
Політика
Дата публікації

У Дніпрі витратять 273 мільйони з міського бюджету на піар мера і міськради - ЗМІ

У Дніпрі витратять 273 мільйони з міського бюджету на піар мера і міськради - ЗМІ
Джерело:  Коментарі

Міська рада Дніпра витратить на «Програму розвитку місцевого самоврядування та висвітлення діяльності міськради та її виконавчих органів і комунальних підприємств» 273 млн. грн. з бюджету на 4 роки, або в середньому майже 70 млн. грн. на рік.

Про це йдеться в статті «Як заслужений журналіст України Філатов створює імідж «сильного мера», опублікованій виданням «Коментарі».

Як пише видання, програма включає три основні розділи: 1) висвітлення діяльності мера і його команди в ЗМІ і соцмережах; 2) фінансування громадських організацій; 3) проведення культурно-масових заходів.

У поточному 2017 році по 5 млн. грн. буде витрачено на розміщення новин на радіо і в друкованих ЗМІ, ще по 4 млн. грн. витратять на телевізійні сюжети і новини в інтернеті. 4,7 млн. грн. піде на сувенірну продукцію, бренд-платформу міста і збільшення впізнаваності логотипу міста. 2,5 млн. грн. буде коштувати фінансова допомога громадським організаціям, ще 4 млн. витратять на семінари для громадських працівників і ЗМІ. Півтора мільйони планується витратити на соціологічні дослідження.

При цьому, як відзначають «Коментарі», найбільша стаття витрат - проведення культурно-масових заходів - становить 32 мільйони гривень.

Також автор матеріалу звернув увагу на тендери, на яких бюджетні гроші розподіляються на такі потреби як «висвітлення діяльності Дніпровської міської ради в мережі Інтернет».

«Характерно, що в лютому 2017 року в тендері на «висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб і депутатів через засоби масової інформації - в мережі Інтернет» брали участь дві фірми. Учасники тендера не торгувалися, ціну не знижували (спочатку різниця в ціні на послуги учасників конкурсу склала всього 4 тис. грн.), Що характерно для тендерів, переможець яких відомий заздалегідь. Перемогло ТОВ «Альфаком», яке запропонувало свої послуги за 3,6 млн. грн. (При крайній маржинальній ставці в 3,6 млн. грн.), і яке пов'язують з групою «Фрегат» секретаря міськради Дніпра В'ячеслава Мішалова. Важливий нюанс. Проводить закупівлі КП «Організаційно-аналітична служба», що знаходиться в прямому підпорядкуванні секретаря міськради. Таким чином, існує прямий конфлікт інтересів», - пишуть «Коментарі».

Також в розпорядженні редакції опинилися документи, згідно з якими за півтора року роботи на посаді міського голови Дніпра Бориса Філатова кількість співробітників Департаменту місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради зросла майже в три рази, а кількість співробітників прес-служби збільшилася в 4 рази.

«Департамент місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради за півтора роки мерства Філатова виріс до 51 людини, з них тільки прес-служба складається з 21 людини. Для порівняння, штат аналогічних служб в 2013-му році (тоді це було управління внутрішньої політики та прес-служба) становив 18 співробітників, з них прес-служба - всього 5 осіб. Загальний штат чиновників мерії за Філатова виріс з 641-го до 936 чоловік. А на сесії 17 травня міськрада Дніпра збільшила їх кількість до 1156 осіб. Ці цифри можуть свідчити про те, що піар стає основною функцією місцевих чиновників, а для забезпечення лояльності ЗМІ з кожним роком потрібно все більше бюджетних грошей і штатних співробітників, до слова - які також отримують зарплату з коштів міської скарбниці», - йдеться в статті.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?