Цікаве

NASA
У NASA показали снігові дюни Марса: опубліковано вражаюче фото

NASA представило знімок снігових дюн Марса, зроблений 21 травня цього року науковим інструментом HiRISE (High Resolution Imaging Science Experiment) орбітальної станції MRO (Mars Reconnaissance Orbiter).

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на NASA.

На опублікованій фотографії показано ділянку поверхні Марсу в північній півкулі, покриту замороженим двоокисом вуглецю (сухим льодом). Знімок зроблений в період, аналогічний земній весні. В цей час в північній півкулі Червоної планети починають розколюватися льоди, а піски, приховані під ними, виходять на поверхню. Таке явище призводить до формування характерного пейзажу, який з космосу нагадує земні дюни.

Читайте також: SpaceX провела вогневе випробування центрального блоку ракети для польотів на Марс: опубліковано відео

Наразі на орбіті Марса знаходяться шість станцій, з яких половина - американські: Mars Odyssey (з 2001 року), MRO (з 2006 року) і MAVEN (Mars Atmosphere and Volatile Evolution, з 2014 року). Крім того на поверхні Червоної планети діють два американських марсохода - Opportunity (з 2004 року) і Curiosity (з 2012 року).

Як повідомляв ONLINE.UA, американська компанія SpaceX, що займається виробництвом космічної техніки, вже в листопаді 2017 року проведе запуск суперважкої ракети-носія Falcon Heavy.