7-8 жовтня 2017 року в Києві відбудеться навчальна конференція (лекторій), що присвячена digital media та інтернет-журналістиці – Online Media Guru ( OMG). Захід організовується MastersHub спільно з Освітнім Порталом ТМ.
Будуть представлені CEO, головні редактори та експерти топ онлайн-медіа, а саме: Громадське радіо, Сеть городских порталов "В городе" , ОБОЗРЕВАТЕЛЬ, ONLINE.UA, Футбольный портал UA-Футбол, Детектор медіа, B2Blogger.com, Петр и Мазепа, KyivPost.com та ін.
Іноземними спікерами цього разу будуть гуру світових онлайн-медіа, а саме:
1. MARK CHALLINOR, комерційний директор компанії Trinity Mirror (Велика Британія), яка включає більше 80 онлайн-видань, серед яких легендарні Daily Mirror, Daily Post та Liverpool Echo News. Марк також працював над створенням мобільних платформ у всесвітньовідомому The Telegraph.
Він також входить до складу ради директорів The International News Media Association (INMA) - провідної громадської організації для медіа-компанії, що прагнуть збільшити дохід
2. EMMA LACEY-BORDEAUX, редактор однієї з найавторитетніших телерадіокомпаній світу CNN, США.
Раніше вона була редактором/продюсером на CNN Radio та CNN.com, що висвітлювали всі резонансні події, починаючи від президентських виборів США 2012 року до стрілянини у школі Сенді-Хук. Емма прочитає відеолекцію на тему сторітелінгу (storytelling)
3. ALEN MLATISUMA, керуючий редактор Voice of America, США.
Ален здійснює управління Євразійським відділом VOA (Голос Америки) щодо розвитку цифрових медіа, а також залучення аудиторії на медіаринках пострадянських країн. Він має великий досвід у збільшенні аудиторії онлайн - медіа , завдяки поєднанню програмування, створенню контенту, використанню соціальних мереж та SEO. Ален прочитає відеолекцію на тему створення та дистрибуції контенту
Варто зауважити, що організатори очікують ще на декількох іноземних спікерів , які будуть оголошені трохи пізніше.
Тематики лекторію: запуск і монетизація медіа; соціальні медіа; створення контенту: копірайтинг/ сторітелінг; інтернет-журналістика; smm/контент-маркетинг.
Відвідувачі отримають предметні знання і навички, а також методологію їх застосування, а саме:
1) Як створювати професійний та читабельний контент для медіа: основи копірайтингу, аудіо- , відеомейкінг, блогінг;
2) Які існують інструменти аналітики та ефективної дистрибуції контенту;
3) Які способи монетизації онлайн - медіа доцільно застосовувати: нативна реклама, subscription формат та тощо;
4) Розуміння управлінських аспектів та основ запуску онлай-медіа.
По завершенні лекторію слухачі отримають дипломи, які підтвердять отримані ними знання і навички .
Крім того, на заході відвідувачі зможуть завести нові цікаві знайомства, обговорити актуальні ідеї і, можливо, навіть започаткувати спільний проект.
OMG буде корисним: журналістам, копірайтерам, smm, маркетологам та PR-менеджерам, CEO, тим, хто планує започаткувати свій digital-media бізнес, молодим спеціалістам, які хочуть працювати у галузі онлайн-медіа.
Детальна інформація про захід - тут.
Сторінка заходу у Facebook.
Зареєструватись на конференцію вже можна за посиланням.
Де: м. Київ, БЦ Парус (конференц - центр), вул. Мечникова, 2
Коли: 7-8 жовтня 2017 року
Контакти: E-mail: [email protected] Тел: +38 067 324 05 59