Японія успішно запустила в космос найменшу ракету в світі: опубліковано відео

Японія успішно запустила в космос найменшу ракету в світі: опубліковано відео

У суботу, 3 лютого, в Японії був здійснений запуск найменшої ракети в космос. Старт ракети відбувся в 14.03 за місцевим часом (07.03 за київським часом) - відомо, що ракета успішно досягла орбіти.

Відео запуску найменшої ракети було опубліковано на сайті агентства аерокосмічних досліджень JAXA в соцмережі, передає ONLINE.UA.

Читайте також: Надрукована на 3D-принтері ракета успішно вивела на орбіту три супутники: опубліковано відео

Найменша ракета в світі SS-520, габарити якої аналогічні параметрам телеграфного стовпа, змогла вивести на орбіту телекомунікаційний мікросупутник TRICOM-1R, який буде виконувати в космосі завдання геологорозвідки і зв'язку.

Слід зазначити, що найменша космічна ракета важить всього 2,6 тонни, а в довжину не досягає і 10 метрів. У лютому 2018 року їй вперше вдалося успішно вийти в космос і досягти орбіти - попередній раз подібну ракету запускали в середині січня минулого року, але тоді вона впала в океан.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що в США запустили в космос ракету із супутником-шпигуном на борту.