Пряма трансляція з Facebook Live: що необхідно знати

Пряма трансляція з Facebook Live: що необхідно знати


  |  Цікаве   |   Читать на русском
Фото: printv3.com

У 2015 році найбільша в світі соцмережа запустила сервіс відео-стрімінга Facebook Live. Ця функція стала незамінною для бізнесу і дозволяє налагодити зв’язок з Вашими друзями і підписчиками ділячись з ними відео, яке Ви дивитесь, чи ведучи трансляції в онлайн-режимі.

У цій статті ми розповімо, як правильно вести онлайн-трансляції Facebook Live і як правильно використовувати відео трансляції в бізнесі.

Що це таке онлайн-трансляція Facebook Live?

Facebook Live — це відео трансляції, якими користувачі Facebook діляться в режимі онлайн.

Що корисно знати маркетологам і підприємцям про використання прямої трансляції Facebook Live в бізнесі.

Спочатку, Facebook давав можливість користуватися функцією Facebook Live тільки обраній групі користувачів. На це було дві причини. По-перше, Facebook хотів керувати попитом на пропускну здатність. По-друге, сподівався встановити більш високий стандарт для відео, щоб не було зайвого "шуму" в новинній стрічці. На сьогоднішній день, онлайн-трансляція Facebook Live вже доступна більшості акаунтів Facebook. Організівати прямі трансляціі на Facebook можливо з будь-яких пристроїв від телефону до професійних телевізійних камер. 

Розглянемо використання функції Facebook Live покроково:

1. Як здійснюється онлайн-трансляція Facebook Live

Ви можете запустити онлайн-трансляцію Facebook Live через свій Facebook-акаунт або через спеціальний додаток «Mentions». Щоб почати стрім через свій профіль, поновіть статус і клікніть на іконку прямої трансляції «Live».

Пряма трансляція з Facebook Live: що необхідно знати (1)

Точно також, як і з іншими постами в Facebook, Ви можете вибрати аудиторію, перед тим, як почати стрім. Ви можете вибрати тільки друзів, певний список друзів або іншу аудиторію. Після цього, натисніть «Почати трансляцію».

Пряма трансляція з Facebook Live: що необхідно знати (2)

Під час онлайн-трансляції, Ви будете бачити кількість глядачів, які в даний момент дивляться і коментують відео. Поки люди дивляться Вашу трансляцію, Ви можете запропонувати їм клікнути «Підписатися», і тоді вони будуть отримувати повідомлення кожного разу, коли Ви вийдете в прямий ефір. Після закінчення трансляції, відео збережеться в хроніки.

Також, якщо у Вашому профілі ще немає функції «Оцінка», ми рекомендуємо її включити. Ця функція дозволить збільшити охоплення аудиторії, так як будь-який користувач Facebook зможе захотіти побачити Ваші пости.

Для включення функції «Оцінка», зайдіть в настройки і натисніть «Підписчикам» в колонці зліва. Потім, поруч з «В мої оголошення можна підписатися», виберіть варіант «Public». Таким чином, Ваші друзі і підписчики зможуть підписатися і бачити, коли Ви починаєте онлайн-трансляцію.

Пряма трансляція з Facebook Live: що необхідно знати (3)

2. Як поліпшити Вашу відео трансляцію

Кілька рекомендацій для проведення онлайн-трансляції Facebook Live:

Підготуйтеся до прямого ефіру. Заздалегідь продумайте тему, яку Ви збираєтеся обговорювати або висвітлювати.

Зробіть гучний і цікавий заголовок. У заголовку Ви повинні в декількох словах описати тему прямого ефіру і головні моменти обговорення.

Подбайте про хороший звук у відео. Говоріть чітко і голосно, максимально близько до телефону або ж використовуйте мікрофон. Як і в будь-якому відео, Ваші глядачі повинні чути те, що Ви говорите. Намагайтеся не віщати в тих місцях, де присутній шум на задньому плані.

Протестуйте різну тривалість трансляції, а також різний час виходу в ефір. З’ясуйте, що підходить саме Вашій аудиторії і відштовхуйтеся від цього. Також, пробуйте виходити в прямий ефір у різний час дня для того щоб зрозуміти, в який час доби Ваша трансляція збирає найбільшу аудиторію.

Будьте вдячні глядачам і аудиторії. Під час прямого ефіру, згадайте своїх друзів і підписчиків. Як доповнення, відповідайте на запитання та коментарі під час стріму або вже після трансляції.

Будьте виборчими і не говоріть про все підряд. Зробіть кожний свій стрім особливим і унікальним. Таким чином, кожна Ваша онлайн-трансляція буде цікавою.

3. Як редагувати Ваше відео

Пряма трансляція з Facebook Live: що необхідно знати (4)

Коли відео онлайн-трансляції Facebook Live з’явиться на Вашій сторінці, Ви зможете його редагувати. Це робиться просто, як і з будь-яким відео, яке Ви завантажуєте на Facebook. Для цього необхідно натиснути на дату потрібного поста, щоб отримати до нього доступ, потім вибрати функцію «Редагувати»:

— виберіть ескіз. Facebook надає Вам 10 варіантів зображень, але Ви можете залити свій ескіз;

— виберіть категорію відео. Натисніть на список, що випадає поруч з «Категорією відео» і виберіть ту, яка більше підходить;

— додайте заклик. Можна вибрати відразу кілька варіантів, таких як «Купити зараз», «Ще» і «Зареєструватися»;

— збільшуйте охоплення аудиторії. Якщо Ви робите трансляцію бізнес-сторінки, тоді збільшуйте охоплення за допомогою «Ads Manager», створивши відео-рекламу з Вашої прямої трансляції.

4. Як домогтися найбільш широко розповсюдження Вашого відео

Виберіть кілька головних тем трансляції та зробіть повідомлення в блозі, викладіть це як пост або ж просто як відео на Facebook. Також, розмістіть відео в усіх Ваших акаунтах в соціальних мережах.

5 способів використання функції Facebook Live:

1. Створіть «пригоди», які можуть бути цікавими Вашим друзям і передплатникам. Якби Ви могли взяти кілька друзів з собою куди-небудь, то куди б Ви хотіли відправитися? Це може бути місце для відпочинку (пляж, курорт, концерт) або місце, безпосередньо пов’язане з Вашим бізнесом.

2. Питання і відповіді. Виберіть який-небудь день тижня і час, повідомте Вашим друзям і підписчикам, що саме в цей час Ви будете відповідати на їхні запитання в прямому ефірі. Якщо ви будете робити це регулярно, тоді Ваші стріми будуть більш цікаві глядачам.

Щоб від відео трансляції було більше користі, її необхідно запланувати заздалегідь. Створіть захід і залучайте людей до обговорення, щоб зрозуміти, на що конкретно звернути увагу під час прямого ефіру. Цей спосіб також дасть Вам матеріал для відео в майбутньому.

3. Давайте короткі рекомендації. Знайдіть тему в галузі, в якій Ви працюєте і висвітліть її на основі особистого досвіду.

4. Робіть демонстрацію продукту. Так само, як і з короткими рекомендаціями, продемонструйте свій продукт в прямому ефірі. Розпакуйте продукцію, яку можна використовувати в своєму бізнесі або просто розкажіть як Ви її застосовуєте.

5. Слідкуйте за останніми новинами. Використовуйте непряме, які будуть тримати Вас в курсі останніх новин і відкриттів у Вашій сфері діяльності. Таким чином, коли Ви дізнаєтеся про якусь новинку, Ви зможете відразу запустити прямий ефір, щоб поділитися інформацією зі своїми глядачами.

Також, не забувайте розбавляти сухі факти своїми власними думками і висновками. Глядачам цікаво буде поглянути на проблему іншими очима і почути Вашу думку.

На сьогоднішній день, онлайн-трансляція Facebook Live є дуже сильним контентом для отримання більш широкого охопи аудиторії.

Пряма трансляція Facebook Live — це простий і дієвий спосіб не тільки показати свої знання і навички, а й збільшити кількість підписчиків і бази клієнтів.

Новини інших ЗМІ
Загрузка...
Новини