Публікуємо останній текст із львівського #інстадвіжу. Ми вже перерахували 9 заповідей самопрезентації в Instagram від Леоніда Мартинчика та розкрили секрети успіху Instagram-сторінки від Аліни Френдій та Ілонкіса Тексомоліки. Сьогодні ж власниця шоуруму Міла Бараєва поділиться особистим досвідом, як продавати в Instagram.
Створюємо бізнес-акаунт
1. Оформи профіль. Аватар повинен бути яскравим і привертати увагу. Чудово, якщо ти вигадав власний логотип – однак не використовуй його, якщо він чорно-білий. Краще знайди яскраву картинку.
В описі профілю не пиши те, що може відлякати потенційного клієнта, наприклад: доставка за умови повної передоплати. Краще зазнач своє ім’я, які послуги пропонуєш (але тезово), якийсь жарт. Коли друзі Міли створювали сторінку для подобової оренди квартир, то написали: «Сама класна хата у Львові». Оце приваблює.
2. Створи контент. Набагато краще запрошувати людей на сторінку, де вже є фото. Мінімальна кількість світлин для початку – 10, оптимально – 10-20. Фото обов’язково роби сам – наприклад, це можуть бути задоволені клієнти з товаром. Якщо таких поки немає, сфотографуй щасливу подругу у віночку чи ловець снів над ліжком у друга. Або нехай друзі знімуть тебе за роботою. Не завантажуй усі фото відразу: повинен бути хоча б двогодинний проміжок. Максимальна кількість постів на день – 4-6.
3. Рекламуй. Але пам’ятай – профіль повинен бути готовим до реклами. Тому не перестрибуй до пункту 3 без виконання пунктів 1 і 2.
Реклама в Instagram
Існують два види реклами: таргетована та блогерська.
Таргетована реклама – це проплачена реклама, яка з’являється в стрічці новин. Щоб її запустити, потрібно змінити сторінку на бізнес-акаунт і підключити його до Facebook-сторінки. Саме на Facebook ти обираєш цільову аудиторію та задаєш параметри: наприклад, місто та вік.
Недолік таргетованої реклами: вона результативна лише при значних фінансових вкладеннях – приблизно $100 на день. А ще гроші знімають за кожен клік на рекламу. І зовсім не факт, що люди, які клікнули, справді підпишуться на твою сторінку та придбають щось.
Блогерська – просування продукту через блогерів, у постах та Instagram Stories. Так їх підписники можуть зацікавитися тим, що пропонуєш ти й підпишуться на твою сторінку. Але щоб ця реклама гарантовано спрацювала, потрібно правильно обрати блогера.
То як це зробити?
Потрібно звертати увагу на певні параметри, а саме:
Цільова аудиторія блогера. Якщо пропонуєш послуги з підготовки до ЗНО, очевидно, що твої потенційні клієнти не читають блог молодої мами. А якщо готуєш м’ясні бургери, немає сенсу рекламувати їх на сторінці блогера-вегетеріанця. Кількість підписників. Насамперед звертають увагу саме на це. Варто розуміти, що чим більше підписників – тим дорожчі послуги блогера. Але якщо ти попросиш прорекламувати товар людину, у якої всього 1 000 підписників, результат не задовольнить. Кількість лайків. Їх повинно бути близько 10% від кількості підписників. Тобто, якщо за блогером стежить 50 тисяч людей, лайків повинно бути 5 тисяч. Якщо значно менше: приміром, половина від цієї цифри – аудиторія неактивна. До речі, кількість лайків може залежати від підписів під фото. Якщо їх немає – лайків менше, а зв’язок із читачами гірший. Коментарі під фото. Чи вони є взагалі? Чи їх багато? Мінімум – 10-15 коментарів. Якщо бачиш таку кількість, обов’язково відкривай і читай, щоб розпізнати накручені коментарі (які залишають не справжні люди, а спеціальні сервіси). Якщо одна людина залишила 10 однакових коментарів – накрутка. Якщо це слова на кшталт «like», «funny» – однозначно накрутка. Такого «блогера» слід обминати десятою дорогою, адже реклама в нього буде неефективною й реальних підписників не додасть. Відео. Якщо на сторінці блогера є відео, подивися на кількість переглядів. Якщо їх мало – аудиторія неактивна.
Також варто скористатися сайтом LIVEDUNE. На ресурсі можна знайти популярних блогерів твого міста чи країни, дізнатися кількість підписників, коментарів, загальну активність.
Як вести власну бізнес-сторінку?
70% постів – так звані «продажні», тобто такі, де ти рекламуєш продукт або послугу й пропонуєш придбати.
30% – цікава чи особиста інформація. Наприклад, можеш почати з посту: «Привіт, мене звати… Я розпочав власну справу, працюю сам чи з помічником…» і додати особисте фото. Або можеш подавати корисну інформацію: наприклад, як доглядати за твоїми виробами.
Важливо, щоб пости завжди були актуальними. Тому не пиши «який сьогодні сонячний день», якщо за вікном падає дощ. Обов’язково згадуй про вихідні чи свята.
Щодо Stories – їх однозначно варто робит и. У стрічці вони розміщені найвище, тому твоя сторінка завжди буде помітна серед підписників. Про що повинні бути Stories? Про товар, звісно ж – знімай його з різних боків. Або ж нагадуй про новий пост.
Не шкодуй грошей і на розіграші. Так, ти трішки витратишся на подарунок, але знайдеш потенційних клієнтів.
Успіхів у власній справі!
Зображення: instagram.com/mila_baraeva/, instagram.com/oneonelviv/
Автор Ірина Ладика