Instagram-сторінка, яка продасть будь-що
Категорія
Цікаве
Дата публікації

Instagram-сторінка, яка продасть будь-що

Instagram-сторінка, яка продасть будь-що
Джерело:  online.ua

Публікуємо останній текст із львівського #інстадвіжу. Ми вже перерахували 9 заповідей самопрезентації в Instagram від Леоніда Мартинчика та розкрили секрети успіху Instagram-сторінки від Аліни Френдій та Ілонкіса Тексомоліки. Сьогодні ж власниця шоуруму Міла Бараєва поділиться особистим досвідом, як продавати в Instagram.

Створюємо бізнес-акаунт

1. Оформи профіль. Аватар повинен бути яскравим і привертати увагу. Чудово, якщо ти вигадав власний логотип – однак не використовуй його, якщо він чорно-білий. Краще знайди яскраву картинку.

В описі профілю не пиши те, що може відлякати потенційного клієнта, наприклад: доставка за умови повної передоплати. Краще зазнач своє ім’я, які послуги пропонуєш (але тезово), якийсь жарт. Коли друзі Міли створювали сторінку для подобової оренди квартир, то написали: «Сама класна хата у Львові». Оце приваблює.

2. Створи контент. Набагато краще запрошувати людей на сторінку, де вже є фото. Мінімальна кількість світлин для початку – 10, оптимально – 10-20. Фото обов’язково роби сам – наприклад, це можуть бути задоволені клієнти з товаром. Якщо таких поки немає, сфотографуй щасливу подругу у віночку чи ловець снів над ліжком у друга. Або нехай друзі знімуть тебе за роботою. Не завантажуй усі фото відразу: повинен бути хоча б двогодинний проміжок. Максимальна кількість постів на день – 4-6.

3. Рекламуй. Але пам’ятай – профіль повинен бути готовим до реклами. Тому не перестрибуй до пункту 3 без виконання пунктів 1 і 2.

Реклама в Instagram

Існують два види реклами: таргетована та блогерська.

Таргетована реклама – це проплачена реклама, яка з’являється в стрічці новин. Щоб її запустити, потрібно змінити сторінку на бізнес-акаунт і підключити його до Facebook-сторінки. Саме на Facebook ти обираєш цільову аудиторію та задаєш параметри: наприклад, місто та вік.

Недолік таргетованої реклами: вона результативна лише при значних фінансових вкладеннях – приблизно $100 на день. А ще гроші знімають за кожен клік на рекламу. І зовсім не факт, що люди, які клікнули, справді підпишуться на твою сторінку та придбають щось.

Блогерська – просування продукту через блогерів, у постах та Instagram Stories. Так їх підписники можуть зацікавитися тим, що пропонуєш ти й підпишуться на твою сторінку. Але щоб ця реклама гарантовано спрацювала, потрібно правильно обрати блогера.

То як це зробити?

Потрібно звертати увагу на певні параметри, а саме:

Цільова аудиторія блогера. Якщо пропонуєш послуги з підготовки до ЗНО, очевидно, що твої потенційні клієнти не читають блог молодої мами. А якщо готуєш м’ясні бургери, немає сенсу рекламувати їх на сторінці блогера-вегетеріанця. Кількість підписників. Насамперед звертають увагу саме на це. Варто розуміти, що чим більше підписників – тим дорожчі послуги блогера. Але якщо ти попросиш прорекламувати товар людину, у якої всього 1 000 підписників, результат не задовольнить. Кількість лайків. Їх повинно бути близько 10% від кількості підписників. Тобто, якщо за блогером стежить 50 тисяч людей, лайків повинно бути 5 тисяч. Якщо значно менше: приміром, половина від цієї цифри – аудиторія неактивна. До речі, кількість лайків може залежати від підписів під фото. Якщо їх немає – лайків менше, а зв’язок із читачами гірший. Коментарі під фото. Чи вони є взагалі? Чи їх багато? Мінімум – 10-15 коментарів. Якщо бачиш таку кількість, обов’язково відкривай і читай, щоб розпізнати накручені коментарі (які залишають не справжні люди, а спеціальні сервіси). Якщо одна людина залишила 10 однакових коментарів – накрутка. Якщо це слова на кшталт «like», «funny» – однозначно накрутка. Такого «блогера» слід обминати десятою дорогою, адже реклама в нього буде неефективною й реальних підписників не додасть. Відео. Якщо на сторінці блогера є відео, подивися на кількість переглядів. Якщо їх мало – аудиторія неактивна.

Також варто скористатися сайтом LIVEDUNE. На ресурсі можна знайти популярних блогерів твого міста чи країни, дізнатися кількість підписників, коментарів, загальну активність.

Як вести власну бізнес-сторінку?

70% постів – так звані «продажні», тобто такі, де ти рекламуєш продукт або послугу й пропонуєш придбати.

30% – цікава чи особиста інформація. Наприклад, можеш почати з посту: «Привіт, мене звати… Я розпочав власну справу, працюю сам чи з помічником…» і додати особисте фото. Або можеш подавати корисну інформацію: наприклад, як доглядати за твоїми виробами.

Важливо, щоб пости завжди були актуальними. Тому не пиши «який сьогодні сонячний день», якщо за вікном падає дощ. Обов’язково згадуй про вихідні чи свята.

Щодо Stories – їх однозначно варто робит и. У стрічці вони розміщені найвище, тому твоя сторінка завжди буде помітна серед підписників. Про що повинні бути Stories? Про товар, звісно ж – знімай його з різних боків. Або ж нагадуй про новий пост.

Не шкодуй грошей і на розіграші. Так, ти трішки витратишся на подарунок, але знайдеш потенційних клієнтів.

Успіхів у власній справі!

Зображення: instagram.com/mila_baraeva/, instagram.com/oneonelviv/

Автор Ірина Ладика

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?