Продовжуємо публікувати серію матеріалів з львівського #інстадвіжу. Ми вже перерахували 9 заповідей самопрезентації в Instagram від Леоніда Мартинчика. Тепер озвучимо поради блогерів Аліни Френдій та Ілонкіса Тексомоліки: де знайти підписників, як зробити акаунт популярним і зняти шедевр на смартфон. А зовсім скоро розповімо, як створити Instagram-сторінку, яка продасть будь-що.
Створюємо профіль
Назва. Без цифр на зразок «Маша85», без номерів авто (бо й таке трапляється). Краще починай з прізвища, але ніколи не став спочатку нижній пробіл – люди забувають про нього й можуть не знайти твою сторінку в пошуку. Якщо ж не обмежишся ім’ям і прізвищем, а вигадаєш цікавий нікнейм – чудово. Адже дуже важливо запам’ятатися. Аватар. Два «ні» – фото в дзеркалі та фото, де тебе знімали звіддалі. Чому? Тебе буде дуже погано видно. Опис. Будь інформативним. Людині нічого не скаже опис: «Надихаю/Люблю життя/19 років. Тернопіль/Люблю Андрійка». В описі найкраще подавати факти про себе. І не просто «мандрівник», а «побував у 35 країнах світу. Розповіді про них можна знайти за хештегами».
Реклама
Ведемо сторінку
Обери нішу. Не розпорошуйся та не бери на себе забагато. Важко писати про все відразу: мандри, кулінарія, спорт. Обери один напрямок. Будь активним. Щоб тебе помітили й підписалися, потрібно «світитися» в Instagram. Це означає не просто гортати стрічку, а лайкати й коментувати пости. Публікуй щирі записи. І чергуй їх: спершу інформативний пост, потім – смішна історія з життя. Це дуже зближує з підписниками. До речі, ефективно діють пости на зразок «20 фактів про себе», адже люди впізнають у них себе. Наприкінці кожного посту став риторичне запитання: «А ви потрапляли у схожу ситуацію?», «А що б ви зробили?» І, звісно, текст має бути грамотним. Не лінуйся зайвий раз перевірити написання того чи іншого слова. Дотримуйся графіку. Оптимальна кількість постів – 1-2 на день. Перший можеш публікувати зранку, з 9 до 12, другий – ввечері, з 19 до 21. Обов’язково користуйся чернеткою: спочатку напиши пост, а Instagram запропонує зберегти його перед публікацією. Зручно, адже ти зможеш подивитися, чи поєднується фото з попередніми. Якщо все добре – сміливо пость.
Розкрутка в Instagram: бюджетні способи
Взаємні шаути з блогерами. Шаут – це згадка у пості з активним посиланням на твою сторінку. Обери блогера твоєї категорії (тобто з приблизно однаковою кількістю підписників) і запропонуй зробити шаут. Не соромся писати першим.
Суть шауту: завантажити на власну сторінку фото з профілю блогера, написати про нього кілька слів. Він зробить те ж для тебе. Так частина його підписників підписується на тебе, а частина твоїх – на нього. Після цього пост можна видалити. Хештеги. Їх безперечно потрібно ставити – так твої фото буде легше знайти. Але не використовуй дуже популярні хештеги на зразок «#instagram», «#like», оскільки постів з ними дуже багато. Твоє фото моментально опуститься донизу й ніхто його не побачить. Також дратує, коли в описі світлини багато хештегів, тому краще їх ставити в коментарях. Просто завантаж фото й у першому ж коментарі напиши потрібні хештеги. SFS. Розшифровується як «shout out for shout out», тобто «згадка за згадку». Суть: блогер оголошує SFS, а його підписники постять у себе на сторінці фото з його профілю і пишуть про нього. Блогер обирає одного чи кількох людей, які йому найбільше сподобалися й розповідає про них у себе на сторінці. Власні SFS можна проводити, коли маєш 4-5 тисяч підписників. Мінімум – 3 тисячі. Конкурси та розіграші. Їх варто починати проводити, коли в тебе є хоча б тисяча підписників. Можна дарувати чохол для телефона, косметичку. Це працює, адже люди люблять халяву, охоче поширюють такі пости, а в тебе з’являються нові підписники. Друг Аліни, наприклад, колись для жарту розігрував «Мівіну» й у нього додалося підписників. І це при тому, що вартість доставки треба було оплачувати самостійно – виходило дорожче, ніж сам подарунок. Позначки друзів. Якщо друзі виставляють фото з тобою, проси, щоб додавали активне посилання на профіль через @. Наприклад, не «Гуляли сьогодні з Марічкою», а «Гуляли сьогодні з @maria».
Як зняти шедевр на смартфон
Композиція. Ти повинен чітко знати, що фотографуєш. Цей предмет має бути на передньому плані. Зверни увагу на кольори: наприклад, сірий гарно поєднується з рожевим, червоний – з білим. Фон. Передній план має бути світлішим, ніж задній. Перевір, чи в тебе з голови не стирчать «роги-гілки». Якщо фотографуєшся біля стіни – будь уважним. З-за неї не має визирати небо, інакше світлина буде засвіченою. Горизонт. Фото повинно бути геометрично правильним. Завжди пам’ятай про горизонт, не «завалюй» його. Також у пригоді стане правило «золотого перетину» – найважливіший об’єкт на світлині повинен знаходитися на перетині чотирьох центральних точок (якщо умовно поділити фото на 9 квадратів). Щоб не забувати про це, увімкни на камері функцію «сітка». Світло. Найкраще фотографувати й фотографуватися при денному світлі. Щоб фото було світлішим, можна використати звичайний ватман замість світловідбивача. Якщо робиш предметне фото, ідеальний час і місце – ранок, підвіконня великого вікна.
Ресурси для обробки фото
VSCO Snapseed Lightroom Unum
Зображення: instagram.com/ilonkis_teksomolika/, instagram.com/alina_frendiy/
Автор Ірина Ладика