#інстадвіж Запорука успіху твоєї Instagram-сторінки
Категорія
Цікаве
Дата публікації

#інстадвіж Запорука успіху твоєї Instagram-сторінки

#інстадвіж Запорука успіху твоєї Instagram-сторінки
Джерело:  online.ua

Продовжуємо публікувати серію матеріалів з львівського #інстадвіжу. Ми вже перерахували 9 заповідей самопрезентації в Instagram від Леоніда Мартинчика. Тепер озвучимо поради блогерів Аліни Френдій та Ілонкіса Тексомоліки: де знайти підписників, як зробити акаунт популярним і зняти шедевр на смартфон. А зовсім скоро розповімо, як створити Instagram-сторінку, яка продасть будь-що.

Створюємо профіль

Назва. Без цифр на зразок «Маша85», без номерів авто (бо й таке трапляється). Краще починай з прізвища, але ніколи не став спочатку нижній пробіл – люди забувають про нього й можуть не знайти твою сторінку в пошуку. Якщо ж не обмежишся ім’ям і прізвищем, а вигадаєш цікавий нікнейм – чудово. Адже дуже важливо запам’ятатися. Аватар. Два «ні» – фото в дзеркалі та фото, де тебе знімали звіддалі. Чому? Тебе буде дуже погано видно. Опис. Будь інформативним. Людині нічого не скаже опис: «Надихаю/Люблю життя/19 років. Тернопіль/Люблю Андрійка». В описі найкраще подавати факти про себе. І не просто «мандрівник», а «побував у 35 країнах світу. Розповіді про них можна знайти за хештегами».

Реклама

Ведемо сторінку

Обери нішу. Не розпорошуйся та не бери на себе забагато. Важко писати про все відразу: мандри, кулінарія, спорт. Обери один напрямок. Будь активним. Щоб тебе помітили й підписалися, потрібно «світитися» в Instagram. Це означає не просто гортати стрічку, а лайкати й коментувати пости. Публікуй щирі записи. І чергуй їх: спершу інформативний пост, потім – смішна історія з життя. Це дуже зближує з підписниками. До речі, ефективно діють пости на зразок «20 фактів про себе», адже люди впізнають у них себе. Наприкінці кожного посту став риторичне запитання: «А ви потрапляли у схожу ситуацію?», «А що б ви зробили?» І, звісно, текст має бути грамотним. Не лінуйся зайвий раз перевірити написання того чи іншого слова. Дотримуйся графіку. Оптимальна кількість постів – 1-2 на день. Перший можеш публікувати зранку, з 9 до 12, другий – ввечері, з 19 до 21. Обов’язково користуйся чернеткою: спочатку напиши пост, а Instagram запропонує зберегти його перед публікацією. Зручно, адже ти зможеш подивитися, чи поєднується фото з попередніми. Якщо все добре – сміливо пость.

Розкрутка в Instagram: бюджетні способи

Взаємні шаути з блогерами. Шаут – це згадка у пості з активним посиланням на твою сторінку. Обери блогера твоєї категорії (тобто з приблизно однаковою кількістю підписників) і запропонуй зробити шаут. Не соромся писати першим.
Суть шауту: завантажити на власну сторінку фото з профілю блогера, написати про нього кілька слів. Він зробить те ж для тебе. Так частина його підписників підписується на тебе, а частина твоїх – на нього. Після цього пост можна видалити. Хештеги. Їх безперечно потрібно ставити – так твої фото буде легше знайти. Але не використовуй дуже популярні хештеги на зразок «#instagram», «#like», оскільки постів з ними дуже багато. Твоє фото моментально опуститься донизу й ніхто його не побачить. Також дратує, коли в описі світлини багато хештегів, тому краще їх ставити в коментарях. Просто завантаж фото й у першому ж коментарі напиши потрібні хештеги. SFS. Розшифровується як «shout out for shout out», тобто «згадка за згадку». Суть: блогер оголошує SFS, а його підписники постять у себе на сторінці фото з його профілю і пишуть про нього. Блогер обирає одного чи кількох людей, які йому найбільше сподобалися й розповідає про них у себе на сторінці. Власні SFS можна проводити, коли маєш 4-5 тисяч підписників. Мінімум – 3 тисячі. Конкурси та розіграші. Їх варто починати проводити, коли в тебе є хоча б тисяча підписників. Можна дарувати чохол для телефона, косметичку. Це працює, адже люди люблять халяву, охоче поширюють такі пости, а в тебе з’являються нові підписники. Друг Аліни, наприклад, колись для жарту розігрував «Мівіну» й у нього додалося підписників. І це при тому, що вартість доставки треба було оплачувати самостійно – виходило дорожче, ніж сам подарунок. Позначки друзів. Якщо друзі виставляють фото з тобою, проси, щоб додавали активне посилання на профіль через @. Наприклад, не «Гуляли сьогодні з Марічкою», а «Гуляли сьогодні з @maria».

Як зняти шедевр на смартфон

Композиція. Ти повинен чітко знати, що фотографуєш. Цей предмет має бути на передньому плані. Зверни увагу на кольори: наприклад, сірий гарно поєднується з рожевим, червоний – з білим. Фон. Передній план має бути світлішим, ніж задній. Перевір, чи в тебе з голови не стирчать «роги-гілки». Якщо фотографуєшся біля стіни – будь уважним. З-за неї не має визирати небо, інакше світлина буде засвіченою. Горизонт. Фото повинно бути геометрично правильним. Завжди пам’ятай про горизонт, не «завалюй» його. Також у пригоді стане правило «золотого перетину» – найважливіший об’єкт на світлині повинен знаходитися на перетині чотирьох центральних точок (якщо умовно поділити фото на 9 квадратів). Щоб не забувати про це, увімкни на камері функцію «сітка». Світло. Найкраще фотографувати й фотографуватися при денному світлі. Щоб фото було світлішим, можна використати звичайний ватман замість світловідбивача. Якщо робиш предметне фото, ідеальний час і місце – ранок, підвіконня великого вікна.

Ресурси для обробки фото

VSCO Snapseed Lightroom Unum

Зображення: instagram.com/ilonkis_teksomolika/, instagram.com/alina_frendiy/

Автор Ірина Ладика

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?