Вчені здійснили черговий прорив в області регенеративної медицини

|  Технології   |   Читать на русском
Фото: dt.ua

Австралійські вчені вивели новий різновид стовбурових клітин з подвійною функцією, які дозволять лікувати серйозні захворювання, відновлення після яких на сьогоднішній день вважалося неможливим. Ці клітини отримали назву мезоендотеліальні — вони здатні не тільки перетворюватися в тканини, а й мають кровоносні судини, передає ONLINE.UA.

Читайте також: Новий тренд свідомих батьків: українці зберігають стовбурові клітини своїх дітей

Важливе відкриття зробили експерти з Університету Квінсленда. Вони провели експеримент з вирощування ендотеліальних клітин, витягнутих з плаценти. Результат здивував — отримані клітини, як виявилося, мали подвійну функцію.

Спочатку експерти не повірили в отриманий результат і навіть почали шукати помилку при проведенні дослідження. Але пізніше переконалися, що отримали дійсно подвійні стовбурні клітини, чого раніше неможливо було досягти в лабораторних умовах.

Новий різновид стовбурових клітин, на думку вчених, допоможе зробити прорив у багатьох галузях медицини. З їх допомогою медики зможуть зрощувати зламані кістки, відновлювати пошкоджені хрящі і навіть кровоносні судини.

Як повідомляв ONLINE.UA, раніше вчені довели, що стовбурові клітини здатні лікувати травми спинного мозку.

Новини інших ЗМІ