Прогулянка по Місяцю: NASA показало вражаюче відео з супутника Землі

Прогулянка по Місяцю: NASA показало вражаюче відео з супутника Землі

Американське космічне агентство NASA провело віртуальну екскурсію в мережі по Місяцю. Цей відеотур став самим докладним і яскравим з усіх існуючих роликів про супутник Землі на сьогоднішній день.

Відповідне відео було опубліковано на YouTube-каналі агентства, передає ONLINE.UA.

Читайте також: США направлять на Місяць надувний житловий модуль: опубліковано відео

Завдяки новому ролику NASA, багато людей змогли здійснити свою дитячу мрію і прогулятися по Місяцю. У кадрі відображені всі цікаві і унікальні місця на цій загадковій планеті, які представлені у відео в дуже високій якості.

Віртуальна прогулянка по Місяцю позволяє розглянути так звані місячні моря, якими називають місця, видимі з Землі як темні плями, південний полюс, де раніше була зафіксована одна з найнижчих температур в Сонячній системі. Там показані місця, де, за даними вчених, розташовується лід.

Також у відео можна побачити басейн Ейткен, який є найбільшим ударним кратером на Місяці і одним з найбільших в Сонячній системі, кратери Тихо і Аристарх. У ролику автори продемонстрували і те місце, де здійснювала посадку місія Аполлон-17, а також обладнання, залишене астронавтами на супутнику Землі.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що вчені знайшли придатні для життя місця на Місяці і Марсі.