SpaceX запустила в космос "мисливця за планетами": з'явилося захоплююче відео

SpaceX запустила в космос "мисливця за планетами": з'явилося захоплююче відео

У четвер, 19 квітня компанія SpaceX провела черговий успішний запуск Falcon 9 з важливим вантажем на борту. На цей раз в космос було відправлено супутник NASA під назвою TESS, який буде здійснювати розвідувальну роль, спрямовану на виявлення нових екзопланет.

Захоплююче відео запуску Falcon 9 з космічним апаратом NASA на борту було опубліковано в соцмережах, передає ONLINE.UA.

Читайте також: SpaceX вивела на орбіту нову партію супутників зв'язку: опубліковано видовищне відео

У відкритий космос "мисливець за планетами" NASA відправився з космічного стартового комплексу на мисі Канаверал в штаті Флорида. Через годину після старту космічний апарат успішно вийшов на орбіту.

Космічний апарат TESS проведе в космосі два роки. У його місію входить відстеження і вивчення понад 200 тисяч зірок, біля яких можуть знаходитися подібні до Землі планети.

TESS оснащений чотирма телескопами з високою роздільною здатністю і датчиком для швидкої передачі даних на Землю. У NASA зазначають, що це один з найважливіших елементів апарату, так як до цього жоден супутник не володів подібною унікальною можливістю.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що Ілон Маск назвав дату першого польоту SpaceX на Марс.