NASA
Невловимі об'єкти: в NASA показали нове вражаюче космічне відео

Вчені NASA зробили нове відкриття про астероїди, які в хаотичному порядку переміщаються в Сонячній системі. За допомогою телескопа WISE експерти зафіксували близько 30 тисяч невловимих об'єктів, багато з яких виявилися потенційно небезпечними для Землі.

Нове вражаюче відео з рухом тисяч астероїдів в Сонячній системі було опубліковано на офіційній сторінці NASA, передає ONLINE.UA.

Космічний апарат WISE збирав дані про невідомі раніше астероїди протягом чотирьох років. В цілому за цей час він виявив 29 375 об'єктів в Сонячній системі. З них майже 800 об'єктів є навколоземними, а десятки з них мають орбіту, яка допускає наближення до Землі на потенційно небезпечну відстань, і розміри, що дозволяють подолати атмосферу нашої планети.

Нові дані про невловимі об'єкти в Сонячній системі дозволять вченим більш детально вивчити астероїди і їх природу. За словами експертів, отримана інфомрация стала для них безцінним ресурсом, без якого складно зрозуміти фізичні властивості і можливу небезпеку виявлених об'єктів для землян.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що SpaceX запустила в космос "мисливця за планетами".