На #ЛОБ18 у Києві зібралося понад 4 тис підприємців

На #ЛОБ18 у Києві зібралося понад 4 тис підприємців


  |  Економіка   |   Читать на русском

18-20 травня в Києві відбулася Лабораторія Онлайн Бізнесу 2018 — наймасштабніший саміт для підприємців. Це IV щорічна подія від освітньої компанії GeniusMarketing. Захід відвідало понад 4 тис бізнесменів — майже в 2 рази більше, ніж минулоріч.

22 спікери — досвідчені підприємці та керівники великих компаній — поділилися своїм досвідом й дали конкретні інструменти, які допоможуть вивести бізнес на новий рівень, залучаючи ще більше клієнтів з інтернету.

Доповідачі #ЛОБ18 акцентували увагу на практичних знаннях. Наприкінці третього дня Олесь Тимофєєв, засновник GeniusMarketing та один із найсильніших інтернет-підприємців СНД, провів 20-хвилинний воркшоп, де пояснив, як швидко впровадити почуту за ці три дні інформацію.

Андрій Іванов, власник carsfromwest.com, розповів, як йому вдається продавати по 250 автомобілів на місяць за допомогою вебінарів. Методика підходить для просування будь-яких товарів або послуг.

Андрій Соловйов спеціально для учасників #ЛОБ18 сформував основні принципи, що дозволили йому за 5 років створити інтернет-компанію вартістю понад $ 80 млн — найбільшу в СНД онлайн-школу англійської мови Skyeng.

Відвідувачі залишилися задоволені заходом: «Дивно, як GeniusMarketing протягом декількох років вдається збирати тисячі підприємців під одним дахом і запрошувати топових спікерів. Контент, організація, атмосфера — все на висоті», — кажуть учасники.

Спікери та партнери, які розмістили на саміті свої стенди, теж відзначають високий рівень організації та корисність події. 

 

Багато підприємців додають Лабораторію Онлайн Бізнесу до списку бізнес-івентів, які обов’язково потрібно відвідати. Якщо ви пропустили захід цього року, неодмінно приходьте на #ЛОБ19 — залишайте свої дані у ранньому списку на офіційному сайті, щоб отримати квиток за найвигіднішою ціною.

Новини інших ЗМІ
Загрузка...
Новини
Всі новини