Космічне відкриття: астрономи знайшли нових "двійників" Землі

Космічне відкриття: астрономи знайшли нових "двійників" Землі

Іспанські астрономи з Канарського університету астрофізики зробили грандіозне космічне відкриття - вони виявили дві системи відразу з трьома планетамі- "двійниками" Землі.

Про своє відкриття вчені розповіли на сторінках журналу Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, передає ONLINE.UA.

Нових "двійників" Землі в космосі вчені знайшли з допомогою телескопа Kepler, який зараз перебуває в космосі з місією К2, в завдання якої входить пошук потенційно населених планет. Останні об'єкти, виявлені космічним апаратом, зацікавили вчених.

Як виявилося, одна з виявлених планетних систем віддалена від Сонця приблизно на відстані 160 світлових років. Вона містить не менше трьох скелястих планет - дві з них майже в 1,5 рази більше нашої планети, а маса третьої складає 0,9 від маси Землі.

Друга система, яку вчені назвали К2-240, має дві супреземлі. Одна з них перевищує розмір нашої планети в два рази, а друга - в п'ять.

Відзначається, що температура на цих планетах складає близько 3,5-3,8 тисяч кельвінів, що майже в 1,5 рази менше, ніж у Сонця. При цьому дані планети сильно піддаються радіаційному впливу, так як близько розташовуються до своїх світил.

Як повідомляв ONLINE.UA, раніше вчені розповіли, що буде відбуватися на Землі після смерті Сонця.