ТОП-5 найбільш божевільних та яскравих роликів до ЧС-2018

ТОП-5 найбільш божевільних та яскравих роликів до ЧС-2018


  |  Світ   |   Читать на русском
Фото: twitter.com

Перед ЧС-2018 з футболу, який буде проходити в Росії, багато всесвітньо відомих зірок та популярних компаній випустили неофіційні гімни до мундіалю, які бурхливо обговорюють в мережі. У число найбільш божевільних і пам’ятних роликів потрапили: запальна композиція United By Love уругвайської співачки Наталії Орейро, виконана російською мовою, кліп режисера Гая Річі, присвячений майбутньому російського футболу, але знятий в Києві, божевільний рекрамний ролик Adidas, в якому показали майже всіх футбольних зірок.

Відповідні відео активно обговорюють в соцмережах, користувачі яких вважають, що багато які з роликів можуть запам’ятатися навіть краще, ніж сам мундіаль, передає ONLINE.UA.

Рекорди по переглядам сьогодні б’є неофіційний гімн до ЧС-2018 Наталії Орейро, в якому вона закликала весь світ об’єднатися і забути про всі проблеми заради любові до футболу. У кліпі співачка, чия збірна стане суперником збірної Росії по групі А, з’явилася в кокошнику і російському народному одязі. За перші два дні після публікації запальний кліп Орейро переглянули тільки на YouTube більше 1,5 млн разів.

Особливу увагу користувачів мережі привернув також відеоролик відомого режисера Гая Річі, в якому він видав Київ за Росію. У ролику розповідається про хлопчика Андрія — "надії російського футболу", в той момент, коли він набиває м’яч будинку та у дворі спального району української столиці, який представлений як Росія. Варто зазначити, что епізоди відео знімали в київських Березняках, біля озера Тельбін 26-27 квітня.

Набирає популярності в мережі і ролик компанії Nike, в якій йде відсилання до реклами 20-річної давності. У ній показані бразильські футболісти в юності і в даний час, а також зірка їх команди Роналдо, який в аеропорту промахується і потрапляє в імпровізовану штангу.

Ще одним найбільш обговорюваним роликом до ЧС-2018 стала пісня всесвітньо відомого музиканта Джейсона Деруло, записана для компанії Coca-Cola. Ця композиція стала офіційним гімном Coca-Cola до чемпіонату світу з футболу в 2018 році. Вона буде звучати по всьому світу і стане невід’ємною частиною найяскравіших подій мундіалю.

У ТОП найпопулярніших роликів до ЧС-2018 також потрапила реклама Adidas, в яку влючили майже всіх футбольних зірок світу. Користувачі мережі по-різному поставилися до "креативності" представників компанії, які створили цей ролик.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що українські волонтери закликали весь світ бойкотувати ЧС-2018 в Росії і не спонсорувати війну.

Новини інших ЗМІ
Загрузка...