Минуле Всесвіту: знайдена унікальна галактика, яка не змінилась за 10 млрд років

Астрофізики з Канарського університету зробили нове космічне відкриття - в скупченні Персея вони виявили унікальну галактику, яка не змінилася за 10 млрд років, з часів раннього Всесвіту.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Naked science.

Дослідники пояснили, що "затримку" в розвитку виявленої галактики NGC 1277 підтверджує великий вміст червоних глобулярних кластерів, які формуються при народженні галактики. При цьому синіх кластерів в галактиці дуже мало, що також доводить її збереження в первісному вигляді з моменту народження.

"Я вивчав глобулярні кластери протягом довгого часу, але подібне побачив вперше. Це перший раз, коли в настільки масивної галактиці спостерігається так мало синіх глобулярних кластерів", - коментує космічну знахідку астрофізик Майкл Бізлі.

Він зазначає, що "заморожена" галактика дозволить вченим зробити безліч досліджень і розкрити найзагадковіші таємниці раннього Всесвіту, так як NGC 1277 знаходиться досить близько від Землі, всього в 240 млн світлових років. Це робить її ще більш цінною для астрофізиків, які вже в бліжашее часом мають намір почати детальне дослідження унікального скупчення зірок.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що вчені знайшли в космосі нових "двійників" Землі.