Невідомий вид людини: вчені заявили про глобальне відкриття століття

Невідомий вид людини: вчені заявили про глобальне відкриття століття

Джерело:  dailystar.co.uk

Таємнича мумія Наска, яка була виявлена в 2017 році в Перу, може належати раніше невідомому виду людини. Британські вчені вивчили ДНК мумії, яку назвали Марією, і прийшли до висновку, що цій жінці може бути 1800 років.

Про своє відкриття дослідники розповіли DailyStar, передає ONLINE.UA.

Дослідник Стів Маре, який займається вивченням таємничої мумії Наски, повідомив, що тести ДНК і розшифровка вуглецевих датувань на тілах, викопаних в Перу, можуть свідчити про найважливіше відкриття XXI століття - відкриття раніше невідомого виду людини.

Він розповів, що за результатами досліджень вдалося з'ясувати, що на 98,5% гени мумії характерні для приматів, але інші 1,5% складаються з раніше невідомих клітин. Маре переконаний, що цей показник можна вважати свідченням на користь того, що мова йде про виявлення нового біологічного виду, спорідненого людині.

Слід зазначити, що з точки зору сучасного наукового товариства неможливо припустити, що на Землі менше двох тисяч років тому міг перебувати гуманоїд, хоча в минулому році ця версія була найпопулярнішою серед тих, хто намагався розгадати таємницю цієї мумії з трьома пальцями і витягнутою головою.

Нова версія, по якій мумія Марія могла бути невідомим раніше видом людини, також малоймовірна. На сьогоднішній день вважається, що вже 18 тисяч років тому сучасні люди були єдиними на планеті представниками роду Homo, і якби з ними конкурували інші людиноподібні види, то їх присутність на Землі була б виявлена ще давно.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що в Мексиці виявили гігантське стародавнє місто розміром з Манхеттен.