Гігантський лазер: в космосі виявлений аномальний об'єкт, що стріляє

Гігантський лазер: в космосі виявлений аномальний об'єкт, що стріляє

Джерело:  arXiv.org

У туманності Мураха був виявлений гігантський космічний лазер, який випускає корегентні фотони. Цей аномальний об'єкт вчені назвали вельми незвичайним, так як він має ознаки планетарної туманності, яка за фізичними умовами не може випускати фотони.

Про несподівану знахідку в космосі повідомила група міжнародних астрофізиків в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, передає ONLINE.UA.

Вчені пояснили, що туманність Мураха має складну структуру. Її точне походження поки залишається загадкою для астрофізиків. Відомо лише, що вона знаходиться в сузір'ї Косинець і відноситься до біполярних, тобто має форму двох лопатей. У центрі цієї туманності за допомогою обсерваторіі Herschel Space і був виявлений гігансткій космічний лазер, який стріляє фотонами.

Дослідники відзначають, що яскраві рекомбінаційні лінії, виявлені в тумманості Мураха вельми незвичайні. За твердженням вчених, їх не можна пояснити спонтанним випромінюванням, які випускають газові хмари через вміст заборонених спектральних ліній. На думку астрофізиків, те, що відбувається в туманності, може свідчити, що там знаходиться масивна подвійна або потрійна зірка, подібна MWC 349A HRL, яка вважається природним космічним лазером.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що в скупченні Персея вчені виявили унікальну галактику, яка не змінилася за 10 млрд років, з часів раннього Всесвіту.