Це потрібно почути: вчені записали "музику" Сатурна

Це потрібно почути: вчені записали "музику" Сатурна

Вченим вдалося виявити раніше невідому взаємодію між Сатурном і його супутником Енцеладом. Під час дослідження було зафіксовано, що хвилі плазми рухаються уздовж ліній магнітного поля, яке з'єднує Сатурн із супутником, і в ході процеса виникає своєрідна "музика" Сатурна.

Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Science Alert.

Фахівці конвертували запис інтенсивності цього сигналу у "свистячий" звук в аудіоформаті.

"Тепер ми виявили, що Сатурн відповідає на обурення з боку свого супутника в формі хвиль у плазмі, через контур ліній магнітного поля, що зв'язує його з Енцеладом, що знаходяться на відстані в сотні тисяч кілометрів від нього", - зазначив один із дослідників Алі Сулейман.

Зазначимо, що це дослідження засноване на даних місії Grand Finale зонда Cassin.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що 2 7 липня 2018 року станеться ще одно унікальне космічне явище, коли можна буде спостерігати найтриваліше місячне затемнення."Кривавий Місяць", так називається явище, коли повний супутник проходить через земну тінь, в результаті чого отримує червонуватий відтінок, буде наймасштабнішим за останні сто років.