Астрономи виявили аномальну зірку
Світ

Астрономи виявили аномальну зірку

Астрономи Національної астрономічної обсерваторії в Китаї виявила зірку, яка містить аномально високу кількість літію, передає ONLINE.UA з посиланням на Xinhua.

Раніше вчені були переконані, що через високі температури літій не може існувати в глибоких шарах атмосфери. А тому в гарячих червоних гігантах він присутній лише в дуже невеликих кількостях.

"У 1982 році був знайдений перший червоний гігант, який містить у собі досить високу кількість літію. Знахідка суперечила існуючим моделям еволюції зірок. У наступні десятиліття були виявлені 150 схожих небесних тіл, у трьох з яких вміст літію доходив до 3,3 відсотків. Зірка TYC 429-2097-1 має найвищий рівень літію - А = 4,51. Він, приблизно, в тисячу разів вище за стандартні значення (А = 1,5). Вчені довгий час не могли пояснити такий високий рівень вмісту літію в світилі",- сказано в повідомленні.

Зараз астрономи припускають,що зірка самостійно "виробляє" літій.

В ході вивчення небесного тіла, а також завдяки результатам моделювання, вдалося встановити, що саме цей процес забезпечує рівень вмісту літію в TYC 429-2097-1.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що  вчені вперше зафіксували народження нової планети.