Найдавніший Гіперіон: в космосі виявили самий гігантський об'єкт раннього Всесвіту

Астрономи зробили чергове грандіозне відкриття в космосі - вони виявили самий гігантський об'єкт раннього Всесвіту, який є прабатьком сотень галактик. Цей об'єкт має назву Гіперіон, він утворився через всього 2 млрд років після Великого вибуху, повідомляє ONLINE.UА.

Виявлений прокластер галактик в кілька сотень разів перевищує масу нашої Галактики - його приблизна маса складає 1015 мас Сонця. Його відкрила група міжнародних вчених з Італійської академії астрофізики і з Каліфорнійського університету за допомогою величезного телескопа ESO, розташованого в чилійському Параналі.

Увагу астрономів привернув вік Гіперіона. За їх словами, існування такого потужного об'єкта в ранньому Всесвіті дивно і неймовірно.

В ході наукової роботи було встановлено, що Гіперіон має дуже складну структуру, яка зовсім не схожа на суперкластери, розташовані ближче до Землі. Вчені вважають, що таке розходження пов'язане з тимчасовою різницею - у ближніх протокластерів було набагато більше часу для гравітаційної диференціації.

Дослідники вважають, що вивчення структур, подібних Гіперіону, допоможе краще зрозуміти закони еволюції Всесвіту. Ці дані дозволять їм краще зрозуміти фундаментальні закони фізики, які керують усіма процесами світобудови, від моменту його народження 13,8 млрд років тому до наших днів і далі в доступному для огляду космічному майбутньому.

Раніше ONLINE.UА повідомляв, що на Меркурій запустили дослідницький апарат BepiColombo, який добереться до орбіти найближчої до Сонця планети тільки через 7 років.